maandag 12 december 2011

Maybelline Mango Diamonds Lipstick


Soms heb je producten in je stash liggen die je prachtig vindt, maar die je eigenlijk veeel te weinig gebruikt. Bij mij is dat eigenlijk met zo'n beetje alle lipsticks het geval: ik gebruik ze nauwelijks (want ik maar me standaard op voor mijn ontbijt, en dan is alles er toch meteen vanaf), en áls ik ze gebruik, dan zitten ze een paar weken in mijn etui waardoor ik eigenlijk een paar weken lang dezelfde kleur aan een stuk door gebruik. Zo raken prachtige kleurtjes in de vergetelheid, waar ze na een tijdje gelukkig wél weer uit komen! Vandaag ga ik jullie zo'n pareltje laten zien: de mooie Mango Diamonds lipstick die door menig blogger wordt beschouwd als de perfecte koraalkleurige lipstick! Lees snel verder voor mijn review.




De verpakking van deze lipstick is meteen een eyecatcher. Zoals je misschien al is opgevallen lijkt deze verpakking enorm op de verpakking van de Bourjois Lipstick die Marieke ons laatst liet zien. Deze huls is echter aan de onderkant vierkant, de huls zelf is glimmend zilver en de dop is knalroze met een mooie regenbooggloed. Een prachtige verpakking voor een minstens net zo mooie lipstick! Nog een héél handig pluspunt aan deze lipstick is dat de verpakking vierkant is! Dat zorgt ervoor dat je de lipstick zowel staand als liggend enorm gemakkelijk kan opbergen.



Maar niet de verpakking is wat deze lipstick zo immens populair maakt in beautyland is de prachtige, perfecte kleur van de lipstick. Veel meiden zijn op zoek naar een mooie, koraalkleurige lipstick die hun huid goed staat, want door veel lipsticks met een dergelijke kleur die het nét niet is, lijkt je huid flink bleker. Dat willen we niet hebben, maar gelukkig heeft Maybelline nu dus deze kleur: de perfecte koraalkleur! Werkelijk íedereen die ik heb gezien met deze lipstick staat de kleur werkelijk prachtig, maar de kleur is dan ook erg mooi. De lipstick heeft een koraalkleur met wat gouden shimmer.





Zoals je kunt zien is de lipstick op mijn lippen een mooie, zachte, koraalroze kleur die zeker niet te veel opvalt maar die ook zeker niet wegvalt tegen mijn huid. Ook de zachte glittertjes in de lipstick zijn op de foto duidelijk terug te zien. In het echt zie je die niet zo duidelijk zitten, wat voor veel meiden toch een pluspunt is. Naast de mooie kleur brengt de lipstick heel fijn aan en is de formule lekker voedend! Ik had wat velletjes op mijn lippen voor het aanbrengen, maar met deze lipstick op zie je daar niks van terug.

Een zo-goed-als perfecte lipstick dus! Zeker een aanrader voor als je dit kleurtje nog niet hebt, want het is werkelijk een topper. Iedereen is fan van deze kleur, en ik heb hem eigenlijk ook maar op gevoel gekocht, maar ik heb totaal geen spijt van de aankoop! Mango Diamonds komt uit de Color Sensational lijn van Maybelline, waarin nog heel wat andere kleurtjes verkrijgbaar zijn, dus als dit geen kleur voor jou is, zijn er vast wel andere die meer aan je eisen voldoen. De lipstick kost €10,49.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten