zaterdag 24 december 2011

Merry Christmas!


Éindelijk is het kerstmis! Kerst is voor veel mensen de feestdag waar je het hele jaar naar uitkijkt: een feestdag vol gezelligheid, lekkere hapjes en kleine cadeautjes! Officieel is het vandaag dus 'kerstavond', en dat betekent dat voor veel mensen de dag vooral in het teken staat voor de voorbereiding van eerste en tweede kerstdag. Ik ben op dit moment echter op bezoek bij familie in Noord-Brabant, met wie we elk jaar kerstavond vieren als 'grootste' dag uit het kerstfeest. Opa en oma maken een heerlijke koude schotel, en ik heb dit jaar het gebak gemaakt: chocolade-cupcakes met een speciale inside-verrassing, met chocoladefrosting en kleine kerstboompjes, en een kersen-kruimelvlaai. Eerste kerstdag staat voor mij in het teken van mijn andere oma: die komt namelijk standaard op eerste kerstdag naar ons toe om kerst met ons te vieren! Zondag staat dus een heerlijke gourmetsessie op de planning (met kwarktaart als toetje, jum!) en mijn vriendje komt ook eten, dus dat wordt een heerlijke dag! Tweede kerstdag is voor mij nog een beetje vaag. Ik denk dat ik dan wel naar mijn vriend ga om met zijn familie kerst te vieren, maar dat weet ik nog niet zeker.
In ieder geval weet ik dat ik komende dagen heerlijk ga genieten van de mensen die ik graag heb, en van het heerlijke eten (want nu mag het!). Ik wil jullie allemaal namens de hele redactie een Vrolijk Kerstfeest en een Gelukkig Nieuw Jaar wensen, en moge TheBeautyGuide volgend jaar flink groeien!

Wat gaan jullie deze kerst allemaal doen? Zijn jullie gezellig samen met vrienden of familie, of vier je het liever alleen. Ik hoor het graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten