vrijdag 16 december 2011

Lush Angels Delight & Snowcake zeepjes


Lush is een van mijn all-time favoriete merken, maar eigenlijk heb er veel te weinig producten gereviewd voor jullie! Vandaag gaat daar dus verandering in komen, want ik ga twee hele fijne producten (zeepjes!) uit de kerstcollectie aan jullie laten zien! Wat belangrijk is om even verteld te hebben: de foto's van mijn zeepjes zijn nog van vorig jaar. Angels Delight en Snowcake hebben vorig jaar namelijk ook deel uitgemaakt van de kerstcollectie, en toen heb ik beide producten ingeslagen! Dit jaar heb ik ook weer twee stukjes gekocht, maar aangezien die nog ongebruikt ingepakt zitten (want ik heb nog genoeg zeep open), heb ik deze foto's gebruikt. Enjoy!



Lush brengt elk jaar voor de kerstdagen wel een paar heerlijke, aparte, limited edition producten uit. Dit jaar zitten daar zowel een aantal totaal nieuwe producten in, als een paar fijne repromotes zoals deze zeepjes! Omdat ik deze zeepjes met zoveel plezier heb gebruikt, heb ik besloten ze voor jullie te reviewen. Naast deze zeepjes zijn er nog een aantal douchegels, bruisballen en een aantal zowel grote als kleine cadeaupakketten te verkrijgen die je hélemaal in de kerststemming brengen! Geweldige cadeautjes voor onder de kerstboom dus.





Snowcake heeft volgens Lush enorm veel fans! Lush zegt het volgende over dit zeepje: "We kennen mensen die in één keer een halve kilo kopen omdat ze er het hele jaar van willen genieten. De warme geur doet je denken aan marsepein en is heel zacht voor je huid." Wat ik zelf heb gemerkt aan de zeep is dat deze inderdaad enórm zacht is voor je huid. De zeep is heerlijk romig en glijdt lekker over je huid, waardoor je huid lekker gevoed wordt en zeker niet droog aan voelt. De geur van deze zeep is heerlijk warm, zoals Lush hem ook al beschrijft: marsepein is er zeker in terug te vinden, en zelf ruik ik in de verte nog iets van Marshmallow. Een heerlijk zoete, warme geur dus!
Snowcake kost €6,55 per 100 gram.





Angels Delight wordt, net zoals Snowcake, door Lush precíes omschreven zoals ik hem ruik. Lush vertelt over Angels Delight het volgende: "Hemels lekkere zeep met een feestelijk uiterlijk. De geur komt van de oliën van mandarijn en  zoete sinaasappel, met een vleugje gardenia extract. Al jaren een geliefde bestseller in de kerst-periode!". Het eerste wat ik rook toen ik Angels Delight in de winkel vast had, was sinaasappel, en ook nu ruik ik nog steeds die zoete citrusgeur terug komen. De geur is lekker fruitig, een beetje zoetig, en zeker héél lekker! Ook Angels Delight laat een zacht laagje achter op je huid, waardoor ook deze zeep je huid niet uitdroogt.
Angels Delight kost €4,50 per 100 gram.


Zoals ik al zei weet ik niet precies of de producten dit jaar hetzelfde uit zien als vorig jaar (op de productfoto's lijken ze anders, maar niet elke zeep is hetzelfde). Als je graag een product uit de kerstcollectie wilt aanschaffen, zou ik snel gaan en ik zou zeker even kijken welke producten je het meest aanspreken, want ze zijn eigenlijk allemaal aan te raden! De producten zijn ook te koop via de webshop van Lush.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten