zaterdag 17 december 2011

Glossybox: X-Mas Editie


Zoals je al in dit artikel kon lezen, had ik alweer een tijd geleden de kersteditie van de Glossybox besteld! Ik had nog nooit eerder de Glossybox besteld, dus ik was heel erg nieuwsgierig hoe hij me zou bevallen. Op de dag dat de box ook bij mij aan kwam, las ik al op Facebook dat hij al bij heel wat mensen aan was gekomen. Ik kon niet wachten op die van mij... En toen, op hetzelfde moment ging de deurbel. Ben je benieuwd naar wat ik van de kersteditie van de Glossybox vind? Lees dan verder! Ik ben in ieder geval erg enthousiast.




De Glossybox kwam deze keer in een rood doosje, en niet in de gebruikelijke zachtroze kleur. Kerstfeeling! Zoals je kan zien is de Glossybox net zo als in de andere maanden, alleen dan nu met andere kleuren. I like it. Om de producten heen zit chique, dun papier met een rode strik er om heen. Daar onder zit een papiertje waarop alle producten op staan en de prijs van het full-size product. Ik heb hem voordat ik foto's ging maken eerst open gemaakt, ik kon echt niet wachten met het open maken!



Het blaadje met een beschrijving van de producten, en de prijs van de full-size producten.



Let's open it



Nadat je het strikje los hebt gemaakt en het papier om het doosje heen hebt gevouwen zie je 6 mooie producten! Ik ga ze samen met jullie een voor een voorbij.




Ik begin met de Schwarzkopf Professional Osis+ Glamour Queen. Osis+! Dat kende ik van dat rare poeder wat je in je haar moet doen en ineens een enorm veel volume hebt. Ik had best hoge verwachtingen van deze haarspray, maar het is me enorm tegen gevallen. Het beweert dat het voor 'extreem volumineuze resultaten' zorgt. Nou, eerlijk gezegd merk ik amper dat er wat in mijn haar zit. Als ik het in mijn haar doe, voelt het eerder alsof ik met een normale haarspray van veraf heb staan sprayen. Maar dan nog slechter... Nee, van dit product heb ik nog geen goed punt gevonden. Wel moet ik zeggen dat de 'innovatieve' pomp handig is. Je hoeft als je over je hele haar heen wil gaan maar één keer te pompen. En nog een goed punt: dit een fullsize product. Achterop staat ook dat het exclusief voor kappers is, dus ik denk dat het niet bij de drogist verkrijgbaar is. Het product kost €17,15.




Het tweede product is een handcrème van KOH. Toen ik aan Velaija vertelde wat er in de Glossybox zat was ze al helemaal blij dat er iets van KOH in zat, omdat ze zo gek is op dit merk. Nou, dat snap ik! Een lekkere crème die snel in je handen trekt en ook nog eens lekker ruikt. Fullsize kost hij €19,95.




En dit hierboven, is werkelijk wonder spul. Echt heerlijk. Het is poeder wat op milde wijze dode huidcellen moet verwijderen en de huid zichtbaar glad en stralend moet maken. Dit soort prutverhalen geloof ik nooit, maar dit wonder poeder maakt het echt waar. Ik bracht het aan, en het voelde echt heerlijk aan. Onwijs zacht, dit had ik nog nooit eerder meegemaakt! Nu mijn huid in deze tijd zo ENORM droog is, gebruik ik helemaal geen foundation, en reinig ik mijn gezicht alleen met water en soms een tonic. Maar dit poeder maakt mijn huid helemaal niet droog, het maakt het juist enorm zacht. Als een product mijn gezicht zacht maakt is dat meestal verdwenen na iets van een half uurtje, maar dit bleef zeker veel langer zacht.


Sorry voor de slechte foto!

De beschrijving achterop. Je moet eerst je handen een beetje vochtig maken en dan wat poeder in je handpalmen schudden. Daarna moet je het een beetje mengen en dan ontstaat er een soort schuim. Je moet het masserend aanbrengen, en gelijk voelt je huid super zacht aan. Ik had echt een baby huidje! Hier ben ik echt onwijs blij mee, en ik zal het zeker gebruiken als mijn huid weer een 'dipje' heeft. Het enige nadeel hier aan is de prijs. Dat gebeurt nou altijd met mij: als ik een fijn product vind is het onwijs duur. Een potje met 75 gram poeder kost maar liefst €64,90.




Er zat ook nog een lipbalsem in. En hij is lekker! Ik vind hem niet vettig, maar je kan wel merken dat hij je lippen goed voed. Als het helemaal is ingetrokken of eraf is gesleten zijn je lippen lekker zacht, zoals een lippenbalsem ook hoort te doen. De geur vind ik persoonlijk niet heel lekker, ik vind het te sterk. Als het op je lippen zit ruik je het echt de hele tijd en dat vind ik niet lekker. Deze lippenbalsem is ook fullsize. Hij kost €9,50.



Als één na laatste dit klein maar fijne potje loose eyeshadow van het merk Scaredy Cat Cosmetics. Het fullsize potje van dit kost €4,99 en dat vind ik het ook waard! Wat een mooie kleur is dit! Ik heb hem gekregen in de kleur Keltoi. Een groene kleur met een gouden finish. En hij is mooi!




Op de bovenste foto zie je de kleur niet zo goed, in het echt is de kleur meer gepigmenteerd. Op de tweede foto zie je de kleur daarentegen wel goed. Daar zie je de finish ook goed. Ook hier ben ik blij mee!



En als laatste een zwart oogpotlood van het merk Peggy Sage. Op de achterkant zit een handig sponsje, die je kan gebruiken om een lijntje mee te vervagen en zachter mee te maken. Gewoon een basic zwart, romig oogpotlood, maar die zeker niet te zacht is. Ook dit potlood is fullsize. Hij kost €5,95.



En er zat ook nog een kerstlolly bij. Dit vind ik echt van die details die het af maken. Ik ben echt heel tevreden over de Glossybox. Het is net alsof je een cadeautje krijgt! Als je geen cadeautje weet voor iemand is het zeker een goed idee om een Glossybox voor diegene te kopen. Ik neem geen abonnement, maar ik ben wel van plan om er vaker een te kopen. Een Glossybox kost €12,50 inclusief verzendkosten. Dat is helemaal niet duur, normaal krijg je 5 producten in sample size. In deze editie zaten toevallig 6, ik denk omdat het de kersteditie is. Ik vind het super! Ik zou je ook zéker aanraden om eens een Glossybox te bestellen, want je ontdekt enorm veel nieuwe, fijne producten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten