zondag 4 december 2011

The Body Shop Kerstcollectie


Sommige merken zijn beter in het verzinnen van mooie limited editions dan andere merken, en dat is vooral te zien rond deze tijd van het jaar, wanneer alle mooie kersteditions in de winkels verschijnen. Sommige merken brengen een aantal kleine producten uit, maar The Body Shop brengt dit jaar, zoals elk jaar eigenlijk, een  aantal prachtige nieuwe lijnen uit die helemaal passen in het kerstthema. Ik ben zelf gék op de kerstcollecties van The Body Shop, want elk jaar weer krijgen ze het voor elkaar om geweldige geuren en producten voor ons te maken. Vandaag laat ik jullie de mooie collectie zien die The Body Shop dit jaar voor ons heeft bedacht.

De kerstcollectie van The Body Shop bestaat dit jaar uit drie verschillende verzorgingslijnen (waarvan twee repromotes zijn), en een mooie make-up lijn. Verder heeft The Body Shop natuurlijk een enorm aanbod aan leuke, kleine cadeauboxjes met een aantal schattige miniaturen van de populairste producten, dus die zijn ook zeker leuk om te geven of te krijgen.




Candied Ginger
Candied Ginger is de nieuwe lijn die dit jaar is uitgebracht. De geur van Candied Ginger is vooral zoetig en kaneel-achtig, maar er zou ook een citrusgeurtje in te vinden zijn. Daarnaast moeten we natuurlijk niet de gember vergeten, waarop deze hele lijn eigenlijk gebaseerd is. De geur is dus vooral zoet, maar ook best kruidig, wat een heel lekkere combinatie kan zijn. Ik heb de geur zelf nog niet geroken dus ik kan niet echt een uitspraak doen over of de geur echt lekker is, maar aangezien ik wel ongeveer weet wat The Body Shop allemaal in petto heeft, geloof ik dat dit een heerlijke, warme lijn is die 't zeker goed gaat doen!
In deze lijn:
Showergel €5 - 250 mL
Bodyscrub  €15 - 200 mL
Bodylotion €12 - 250 mL
Bodybutter  €15 - 200 mL
Handcrème  €9  - 50 mL
Lippenbalsem €5 - 15 mL
Reed Diffuser €22 - 125 mL
 


Spiced Vanilla
Spiced Vanilla is een van de twee lijnen die wordt gerepromote dit jaar, maar eigenlijk ken ik ook deze lijn niet zo goed. De geur van Spiced Vanilla is een beetje bloemig, maar heeft zeker ook een flinke vanillegeur en is best kruidig. De geur past dus weer prima bij kerst. Ook deze lijn is dus zowel zoetig als kruidig, maar op een heel andere manier dan Candied Ginger. Een ding kan ik jullie wel al vast verklappen, want komende week zal er een review online komen over een van deze producten waar de geur wel goed wordt beschreven!
In deze lijn:
Zeep €3 - 100 gr
Bath&Shower Gel €5 - 250 mL
Bodyscrub €15 - 200 mL
Bodylotion €12 - 250 mL
Bodybutter €15 - 200 mL
Handcrème €9 - 50 mL
Lippenbalsem €5 - 15 mL
Reed Diffuser €22 - 125 mL
Cadeau Box - €9




Cranberry Joy
Cranberry Joy is een héérlijke lijn en is stiekem de enige lijn waarvan ik jullie echt kan vertellen hoe de geur ruikt. Cranberry Joy ruikt naar rood fruit, vooral cranberry's maar ook wat framboos. De geur is wel heel zoetig, maar heeft ook zeker wat frisse noten in zich, en ik moet zeggen: I LOVE IT! Vorig jaar heb ik de scrub aangeschaft die ik met veel liefde heb gebruikt, tot hij op mysterieuze wijze is verdwenen. Heel jammer, maar gelukkig wordt deze lijn dus opnieuw uitgebracht en kan ik alsnog een mooi exemplaar bemachtigen!
In deze lijn:
Zeep €3 - 100 gr 
Bath&Shower Gel €5 - 250 mL 
Badschuim €8 - 400 mL 
Bodyscrub €15 - 200 mL 
Bodylotion €12 - 250 mL 
Shimmer Lotion €12 - 250 mL 
Bodybutter €15 - 200 mL 
Handcrème €9 - 50 mL 
Handzeep €10 - 250 mL 
Lippenbalsem €5 - 15 mL 
Reed Diffuser €22 - 125 mL 
Cadeau Box - €9




Prêt-À-Party
Naast de fijne huidverzorgingsproducten brengt The Body Shop ook elk jaar een kleine lijn met feestmake-up uit, waarmee je mooie looks kunt maken voor kerst en nieuw jaar. Dit jaar is dat de Prêt-À-Party lijn, waarin twee oogschaduwdoosjes, twee glitterverstuivers en vier lipglossen zitten voor een prachtige look.
In deze lijn:
Smokey Eyes Kit €27 Golden Brown / Silver Black
Mini Hi-Shine Lip Treatment €5 Coral Sparkle / Pink Sparkle / Purple Sparkle / Beige Sparkle
Gift Set Mini Hi-Shine Lip Treatment €10
Glitterverstuiver €25 Enchanting Gold / Boudoir Pink


Ik ga zeker een kijkje nemen bij deze collectie, want ik wil toch wel weer graag een Cranberry Joy scrub/bodybutter aanschaffen, want ik ben nou eenmaal dol op die geur. De andere lijnen wil ik zeker ook eens ruiken, want ik neem aan dat alles wel heerlijk ruikt, zoals altijd. Zoals ik al had aangekondigd komt woensdag een review online over een Spiced Vanilla product van deze lijn, dus dan krijgen jullie nog een iets beter beeld over dat gedeelte van de collectie. Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten