maandag 5 december 2011

KOH Red Seduction


Een poosje geleden kreeg ik van Zalando een leuk mailtje met daarin de vraag of ik geïnteresseerd was in een samenwerking. Ik was enorm verrast door de mail, want Zalando is een toch wel grote webshop met -zoals we op de tv-commercials kunnen zien- flink wat schoenen, maar naast die schoenen zijn er ook genoeg andere mooie producten te vinden, zoals jeans in alle soorten en maten, warme sjaals en daarnaast is er dus ook een uitgebreide make-up collectie. Toen ik mijn vouchercode ontving en rond begon te kijken -ik was natuurlijk vooral benieuwd naar de laatste categorie, omdat die producten toch het meest bij mij passen-, viel mijn oog meteen op deze prachtige Limited Edition set van KOH: Red Seduction. Lees snel verder over dit prachtige setje!





Ik had de Red Seduction Kit al eerder gezien in een review op een andere blog, en toen was ik ook meteen verliefd op deze beauty. In deze set, verpakt in een prachtig, chique zwart doosje met "KOH" erop, zit zowel een nagellak als een lipstick, die perfect met elkaar matchen. De buitenkant van het mooie doosje glanst en voelt enorm chique aan. Als je het doosje opent komt er een mooi, gestreept stofje tevoorschijn en zitten de producten netjes, stevig ingepakt. Ik ben gék op dit soort luxe verpakkingen!





De nagellak is éigenlijk de voornaamste reden waarom ik dit setje kocht, en ik denk dat jullie het allemaal met mij eens zullen zijn dat dit een ongelofelijk prachtige verpakking is voor een nagellak. De vorm van het flesje is de standaard 'KOH-nagellak'-vorm, maar op de dop van het flesje zit een prachtige orchidee. De orchidee staat voor schoonheid en perfectie in de Japanse cultuur, en is prachtig gekozen bij de kleur van de lak. De kleur van het flesje is helemaal zwart, maar zodra je de dop eraf schroeft komt er een prachtige overloop naar de ware nagellakkleur: een pérfectrode kleur. 




Snappen jullie nu wat ik bedoel met perfectrood? De lak heeft een prachtige, rode kleur en heeft een crème-finish. De lak dekt prima in één enkel laagje, en blijft ook lekker lang zitten. Bovendien is droogt de lak vrij snel, en zeker niet onbelangrijk: het kwastje lakt gewoon fijn! Ondanks het bloemetje op de dop kun je prima lakken met de dop, dat komt vooral omdat de dop zo heerlijk lang is, want op die manier zit de orchidee je niet in de weg. Fijn ontwerp, heerlijk lakje! I love it!




Naast die mooie nagellak zit er ook een mooie lipstick met bijbehorende lipbrush in de set. De lipstick zit in een zwarte, vierkante huls die ook enorm chique oogt. Als je de dop van de huls haalt komt er een prachtige, dieprode lipstick tevoorschijn met het logo van KOH heel mooi in de zijkant gedrukt. De lipstick vond ik in eerste instantie niet zo héél interessant: leuk voor erbij, maar 'los' weet ik niet of ik hem gekocht zou hebben. Gelukkig had ik nog geen rode lipstick, dus had ik toch een reden extra om de set te bestellen, en ik ben ongelofelijk blij dat ik het tóch heb gedaan!



De lipstick heeft weer die perfect-rode kleur die eigenlijk iedereen wel kan dragen. Sommige lipsticks kunnen alleen mensen met een bepaalde huidskleur dragen, maar deze roodtint is zo mooi, neutraal dat iedereen hem op kan! Het is en blijft wel een kunst om rode lipstick netjes aan te brengen, maar uiteindelijk is het best te doen door de lipkwast die bij het setje zit. De lipstick dekt enorm goed, heeft ook een mooie creamy finish en zeker niet onbelangrijk: voelt heerlijk romig aan op je lippen!




En last but not least een full-face look zodat jullie kunnen zien dat de lak inderdaad perfect matcht met de lipstick! Een enorm mooie, chique combinatie voor de aankomende feestdagen en eigenlijk ook voor het dagelijkse leven, want waarom zou je niet af een toe een dagje met rode lipstick de deur uit gaan? Gewoon doen! Op de foto draag ik de Red Seduction lipstick en nagellak, en verder heb ik een mooie opvallende eyeliner op mijn ogen aangebracht en heb mijn nieuwe favoriete mascara gebruikt, die ik binnenkort voor jullie eens zal reviewen.

Ik heb de Red Seduction Kit dus bij Zalando gekocht voor €29,95, maar ik zie hem op dit moment niet meer in het assortiment staan. De service van Zalando is heel fijn! Ze hebben vaak leuke acties en de geschatte verzendtijd komt prima overeen met de daadwerkelijke tijd tot je je bestelling in huis hebt. De Red Seduction Kit is een geweldig cadeau om te vragen of te geven voor Kerst, dus ik zou zeker kijken of je hem nog ergens kunt vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten