donderdag 22 december 2011

Aanraders Catrice


Een tijdje geleden kwam ik weer eens bij de Kruidvat in het dorp waar ik op school zit, en toen zag ik opeens dat het Catrice schap vernieuwd was. Finally! Ze hadden daar nog steeds alle oude producten, en het werd nooit meer bijgevuld, dus ik keek er al enorm naar uit. Ik was al van plan om meer Catrice te gaan kopen, maar nu het vlakbij verkrijgbaar is, is het voor mij veel gemakkelijker om er aan te komen. Ik had al een paar lakjes, en daar ga ik zeker nog meer van kopen omdat ik de laatste tijd veel meer in-to nagellak ben. Ook ben ik benieuwd naar de foundation en lipsticks. Maar ik ben nou benieuwd: wat raden jullie mij aan van Catrice? Of welke producten zouden jullie graag gereviewt willen zien? Zo heb ik een aantal mooie producten, en weten jullie of ze me daadwerkelijk bevallen. Laat je vooral horen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten