zondag 11 december 2011

The Beauty Bakery: "To Die For Roses" Facial Purity Bar


Laatst schreef ik al een artikeltje over de fijne Solid Perfumes van The Beauty Bakery, die heerlijk zacht en voedend zijn maar zeker ook heerlijk ruiken. Naast deze fijne parfummetjes heb ik ook een práchtige, maar vooral ook hele fijne Facial Purity Bar gekregen, die -tegen mijn verwachtingen in- onwijs lekker is en héél fijn werkt voor mijn huid! Daarom vandaag een review over dit 'zeepje', want het is niet alleen een heel fijn product, maar het is ook enorm leuk om zo'n zeepje te krijgen! Lees vooral verder om meer te weten te komen over deze mooie reiniger voor je gezicht.



Toen ik een aantal producten mocht uitkiezen bij The Beauty Bakery, heb ik Angel heel vrij gelaten om producten te vinden die zo goed mogelijk bij mijn huid zouden passen. In eerste instantie had ik mijn oog laten vallen op een reiniger met honing, aangezien dat altijd een heerlijk, verzachtend effect heeft op mijn huid en omdat geen enkel product met honing me ooit tegen is gevallen. Toen ik dus deze Purity Bar, To Die For Roses, binnen kreeg, was ik toch een beetje angstig, want producten op bloemenbasis drogen mijn huid toch vaak een beetje uit, maar gelukkig had ik het mis!



In de inleiding van dit stukje sprak ik al over een 'zeepje', en ik denk dat ik dat even voor jullie ga uitleggen: Een Facial Purity Bar van The Beauty Bakery, is een reiniger waar maar minimaal gebruik is gemaakt van zeep! De bar zorgt ervoor dat je gezicht gereinigd en tegelijk gevoed wordt, zodat ook in de winter je huidje met gemak soepel blijft. Elke bar zit vol met verzorgende sheabutter, cacaobutter, voedende olien en kruiden uit de natuur, die elk hun eigen werking hebben op verschillende huidtypen. Door de kruiden wordt je huid grondig gereinigd, en de sheabutter en cacaobutter zorgt ervoor dat je huid verzorgd en gevoed wordt! Een killer combination dus!



Zoals ik al eerder vertelde heeft deze purity bar mij enórm verrast! Mijn huid is in de winter gecombineerd: ik heb droge wangen, een droog puntje van mijn neus, en ik heb een vette t-zone. Verder is mijn kaaklijn heel gevoelig en rood. Wat ik me niet bedacht voor ik dit product probeerde, is dat rozen een geweldige werking hebben op een gevoelige huid, die ook vaak rood is! Je rode huid wordt minder rood, bultjes worden kleiner of verdwijnen zelfs helemaal en je huid wordt verder niet droog! Toen ik deze bar dus onder de douche gebruikte, voelde ik meteen dat mijn huid heerlijk gevoed werd: toen ik uit de douche stapte, trekte mijn huid ineens niet meer, zoals hij normaal wel altijd doet. Daarnaast heb ik bultjes op mijn kaaklijn, keratosis pilaris, die eigenlijk vooral erfelijk zijn en die niet gemakkelijk weg te krijgen zijn. Nadat ik deze reiniger een week of twee had gebruikt, merkte ik ineens dat mijn kaaklijn enorm glad was, en dat mijn huid heel egaal werd, en ik wist meteen waar het door kwam! Rozen zijn GEWELDIG!


Ik raad iedereen aan om een Facial Purity bar te proberen! Voor elk huidtype is een andere bar goed, en als je niet goed weet wat het best bij jouw huidtype past, kun je het best Angel mailen voor persoonlijk advies. Facial Purity Bars zijn verkrijgbaar op www.TheBeautyBakery.nl en hun prijs varieert van €5,95 tot €6,50 per stuk. To Die For Roses is hier te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten