vrijdag 20 januari 2012

Project 10-pan


Project 10-pan. Als je al wat langer meedraait in de beautywereld zal dit fenomeen je zéker bekend in de oren klinken, want vorig jaar was het een grote hit onder bloggers! Project 10-pan is een manier om de laatste restjes uit je producten te krijgen -en je producten daadwerkelijk op te maken- en eigenlijk je stash weer eens goed uitmest! Omdat ik de laatste tijd steeds meer moeite krijg met het opmaken van de laatste beetjes product, heb ik besloten project 10-pan hier, op TBG, nieuw leven in te blazen, dus bij deze! Lees snel verder voor de producten die ík heb gekozen om voorlopig even op te maken!


Voordat je aan project 10-pan begint is het belangrijk om even op een rijtje te zetten van welke producten je nou eigenlijk af wil. Ik heb bijvoorbeeld een overload aan haarproducten (serum, conditioner, shampoo) waar ik doorheen wil zodat ik betere producten kan aanschaffen, maar ook lipbalsem die bijna op is wordt aan mijn lijstje toegevoegd!


  1. Rosebud Salve (5%)
  2. L'Oreal Paris Conditioner (125% want 2 verpakkingen)
  3. John Frieda Heat Protecting Serum (35%)
  4. Guhl Vochtbalans-spray (15%)
  5. Andrélon Laagjes Accent Serum (5%)
  6. Herôme Nagellakremover (8%)
  7. H&M Snoopy Body Lotion (50%)
  8. The Body Shop Earth Lovers Cucumber & Mint Showergel (40%)
  9. Bourjois Micellaire Lotion (90%)
  10. LUSH Angels On Bare Skin Cleanser (30%)

En dat was het zo ongeveer wel! Een aantal producten zijn vrij gemakkelijk op te maken, omdat er niet meer veel in de verpakking verstopt zit,  maar met een aantal andere producten maak ik het mezelf toch wel iets lastiger omdat ik die producten niet echt fijn vind (maar: ik wil er vanaf!). Ik wil mezelf tot eind februari de tijd geven om deze stapel met spullen op te maken en ik zal dan ook mijn uiterste best doen om dat doel te volbrengen! Ik ben in ieder geval heel benieuwd of ik weer fijne producten herontdek, of dat ik nu een bevestiging krijg dat ik daat product nóóit meer moet kopen!
Hebben jullie al eens zo'n Project 10-pan gedaan? En zijn jullie geslaagd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten