vrijdag 6 januari 2012

Mijn Kerstcadeaus


Bijna twee weken geleden was het kerstmis, dat is jullie natuurlijk niet ontgaan. Vroeger vierden we thuis vooral sinterklaas groot met cadeau's, maar nu we allemaal wat ouder zijn is sinterklaas een beetje weggevallen en is kerstmis daarvoor in de plaats gekomen! Elk jaar komen we nu met de hele familie samen en vieren heel uitgebreid het kerstfeest met lekker eten en cadeau's! Ik ben dit jaar écht enorm verwend, dus ik wilde jullie vandaag laten zien wat ik allemaal heb gekregen! Het artikel is wat verlaat omdat ik een aantal cadeau's wat later zou krijgen, maar nu alles dus hier is kan ik het ook aan jullie laten zien! Enjoy!



Laten we maar beginnen met het cadeau dat niet boven op de foto paste, simpelweg omdat het zó groot is het niet mooi bij de rest pastte: een nieuwe duikbril en nieuwe flippers! Voor mijn onderwaterhockey was ik zwaar toe aan nieuwe, stijvere vinnen (mijn vorige paar kon je letterlijk dubbelklappen), omdat ik met mijn oude vinnen niet snel genoeg vooruit kwam, wat vrij onhandig is als je eerste aanvaller bent, en dus flink moet sprinten. Ik heb nu een prachtig, rood paar van Beuchat, die vrij stijf zijn en waarmee ik hopelijk goed vooruit kom! Ik had ook een nieuwe bril nodig met dubbel glas, omdat deze glazen flink wat sterker zijn en dus veiliger.



Mijn tweede cadeau was een échte verrassing. Ik had aan mijn ouders geen cadeaus gevraagd omdat ik simpelweg niks wist: een laptop had ik al, een ipod had ik al, en een nieuwe telefoon vonden ze onzin. Ik verwachtte dus ook niks speciaals. Mijn vader kwam met een pakje aan met een formaat en gewicht waarvan ik niet wist wat het was. Tijdens het uitpakken schoot een iPad door mijn hoofd, maar daar was het te zwaar voor... tot een gloednieuwe Dell laptop tevoorschijn kwam! Ik was echt een hele poos enorm door de war, dus het was wel echt een topcadeau! Op dit moment werk ik nog op mijn oude laptop omdat daar al mijn files en essentiele programma's (zoals photoshop!) op staan, maar ik ga zeer binnenkort overschakelen! Ik ben benieuwd!



Van de ouders van mijn vriend heb ik een lief, zilveren make-up-tasje gekregen met daarin een cadeaubon van de Etos! Een superleuk cadeau dat goed bij mij past, want zoals jullie vast wel kunnen bedenken ben ik dol op het shoppen van make-up! Van mijn moeder heb ik een mooie, nieuwe portemonnee gekregen van Invito, die ik al een tijdje wilde hebben! Mijn oude portemonnee was lichtblauw en stamt nog af van groep 5 op de basisschool, dus dat is alweer zo'n 6 jaar geleden! Nu heb ik een grote, donkerbruine portemonnee met bloempjes met flink wat vakjes voor pasjes!



Naast nuttige spullen zijn er natuurlijk ook gewoon lekkere spullen: ik heb een peperkoeken-huisje gekregen (dat wel nog in elkaar gezet moet worden), een chocolade-paardje en twee pakjes met de lekkerste koekjes EVER! Dat wordt dus weer flink snoepen de komende tijd, hoewel dat niet echt goed is voor de lijn na al dat eten de afgelopen week... Maar ach, dat moet ook eens kunnen!



Iedereen in mijn omgeving weet dat ik dól ben op beauty! Daarom heb ik ook een aantal héérlijke producten gekregen waar ik écht enorm blij mee ben, want ze stonden állemaal bovenaan mijn wishlist! Ik heb bijvoorbeeld de Diorskin Forever-foundation gekregen, een heerlijke, dunne foundation met een lichte tot medium dekking, die ook in mijn kleur verkrijgbaar was! Daarnaast heb ik White Musk Libertine-parfum van The Body Shop gekregen, wat een van de heerlijkste geuren is die ik ooit heb geroken! Ook heb ik van The Body Shop een mini-setje met drie heerlijke bodybutters uit de kerstlijn gekregen, en van Urban Decay heb ik de kerst-nagellakjes bemachtigd! 



Ook van mijn oma kreeg ik een enorm onverwacht cadeau. De Dior Foundation was een van de cadeaus die ik van haar had gekregen, maar die ik zelf had mogen uitzoeken (vanwege de kleur!). Daar is dus nog een prachtige, witgouden ring bovenop gekomen. Een prachtige ring met mooie steentjes erin! Ik heb hem sindsdien elke dag om, al moet ik wel nog echt wennen aan het dragen van een ring!



Last-but-not-least heb ik aardig wat geld gekregen: in totaal zo'n vijfenzestig euro, als ik me niet vergis. Daarmee ben ik samen met mijn vriend een dagje naar de sauna gegaan! We zijn afgelopen dinsdag een dagje héérlijk gaan ontspannen in thermae2000, en dat is ons héél goed bevallen!

Zijn jullie deze kerst ook zo enorm verwend? Normaal gesproken is het bij ons ook niet zo enorm uitbundig, dus ik was echt even geschrokken van de hoeveelheid die ik heb gekregen... De beautyproducten die jullie hier zien worden zéker binnenkort gereviewd! Het kan ook niet anders, want ik vind het heerlijke producten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten