vrijdag 27 januari 2012

Levi's Curve ID Jeans


De meeste vrouwen zijn dól op het shoppen van kleding: lekker door de winkels struinen met de laatste trends in je achterhoofd en de winkel verlaten met flink wat nieuwe aanwinsten. Als we op zoek moeten naar een nieuwe jeans is het echter een heel ander verhaal: dat is meestal een en al drama! De ene jeans is te kort, de ander heeft niet de juiste kleur. Het ene model staat je niet, bij een ander model krijg je de knoop niet goed dicht, en áls je de knoop al dicht krijgt zit de broek toch niet erg flatterend! Ik heb zelf ook een enorm probleem met het vinden van de perfecte jeans en er zijn maar weinig broeken die mooi zitten, maar de Curve ID jeans van Levi's zijn voor mij perfect! Lees snel verder waarom...



Het principe van de Curve ID jeans is eigenlijk vrij simpel: Levi's heeft wereldwijd honderdduizenden vrouwen opgemeten en heeft de opgedeeld in een aantal categorieën, op basis van de curve van je kont! Ze hebben een aantal modellen gecreëerd en per 'model' bestaan weer een aantal varianten qua jeans. In hun webshop is een fijne fitguide te vinden waarmee je door het invullen van een aantal simpele vragen, jóuw 'curve' uitvindt! Als je bijvoorbeeld altijd last hebt van te weinig coverage, broeken die niet goed sluiten of een gap aan de achterkant, kun je dat aangeven, waarna daarmee rekening wordt gehouden! Uiteindelijk komt uit de test dus jouw curve: de slight curve, demi curve of bold curve!

Ik heb de test zelf ingevuld en ik kom inderdaad op 'mijn' curve uit! Ik draag zelf de Demi Curve-broeken: ik heb een stuk of vier broeken die allemaal even goed zitten! Ze sluiten mooi aan, zijn lang genoeg (Levi's gaat qua lengtematen tot en met maat 34, en qua breedtematen tot en met 33, en met mijn 1.78m heb ik vaak moeite met lengte), en zijn gewoon prachtige basics voor in mijn kast! Ik heb zelf trouwens het skinny model in de Demi-Curve broeken, omdat die voor mijn gevoel mijn figuur het meest flatteert, maar er zijn verschillende modellen te vinden in deze broek! Binnenkort zal ik jullie in een outfit mijn Curve ID broeken laten zien!

Hebben jullie al eens een Curve ID broek aangehad, en hebben jullie ook toevallig een mooi exemplaar in jullie kast hangen? Of hebben jullie andere holy grail jeans? Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten