zaterdag 7 januari 2012

Mijn Wishlist #1


Dit keer is het tijd voor een wishlist van mij! Ik heb ervoor gekozen om mijn eerste wishlist, een wishlist zonder beauty te maken, en met dingen die redelijk goed betaalbaar zijn.  Als het aan mij lag zou ik alles in één keer aan jullie laten zien, maar dan werd het zo'n enorm lange lijst dat ik denk dat het artikel écht te lang zou worden. Daarom heb ik mijn wishlist maar in stukjes verdeeld. Lees snel verder om naar het eerste deel van mijn wishlist te kijken!



Bovenaan mijn lijstje staat toch echt wel een paar Jordans. En niet zomaar een paar. Nike Air Jordan Spizike GS Black Cement om precies te zijn. Typisch een paar schoenen waarvan je houd of die je haat. Eerst vond ik Jordans vreselijk, hetzelfde verhaal met Vans. Maar nu zit ik dag en nacht te zoeken waar ze verkrijgbaar zijn voor een redelijke prijs. Want voor zo'n paar schoenen betaal je al snel rond de €150 euro.. En de prijs loopt nu steeds meer op, omdat ze nu bijna nergens meer te krijgen zijn.



Nog een paar Nikes. Dit keer SB Blazer. Net even wat anders als Vans of Allstars, die hebben al zoveel mensen. Vans of Allstars zijn ook te koud voor de winter, en als ik even geen zin in Uggs heb kan ik zo deze aan doen. Ze zijn met heel veel dingen te combineren, ik vind ze super! Ze kosten ongeveer €90 euro.




Louboutins! Welk meisje wil nou geen Louboutins in haar kast hebben staan? Ik vind het de meest perfecte hakken OOIT. Als ik nu een paar Louboutins uit mocht kiezen zou ik voor bovenstaande zwarte gaan, maar dan wel in het leer. Chique, en het past bij alles.



Een earcuff! Ik hou van aparte dingen. Bijvoorbeeld een meisje die haar haar voor de helft kaal heeft geschoren, of beter gezegd een undercut zoals Cassie Ventura en Cher Lloyd ook hebben, vind ik echt geweldig! Net als dit. Zoiets zie je niet vaak en ik vind het echt super.




Een mooie crèmekleurige of witte blouse. Het liefst van zijde. En om de look helemaal compleet te maken:  een cargo broek en een paar hakken er onder. Sinds ik de bovenste foto tegen kwam op Tumblr ben ik er helemaal verliefd op, en zoek ik altijd naar zo'n blouse. Maar nergens kan ik een perfecte vinden! Heeft iemand enig idee waar je zoiets kan kopen?




Een Beats By Dre Solo koptelefoon. Iemand die zich een beetje verdiept in muziek kent dit bekende merk zeker. Ik heb zelf ook al oordopjes van Dr Dre, maar ik heb hele kleine oren, en daardoor kan ik ze bijna nooit gebruiken, omdat ze gewoonweg uit mijn oren vallen. Zelfs met de kleinste dopjes die je erop kan zetten! Er zijn verschillende types koptelefoons, en dit is de kleinste. Echte Dr Dre koptelefoons kosten ongeveer €200 euro. Voor de andere types, zoals Pro of Studio betaal je 300 of 400 euro.




En als laatste van mijn eerste editie van wishlists een Casio G-Shock of een Triwa horloge. Twee hele verschillende horloges, en ik vind ze allebei mooi! Als ik nu van iemand een G-Shock uit zou mogen kiezen, zou ik voor een witte of een zwarte gaan, omdat dat gewoon bij het meeste past. En als ik een Triwa horloge zou mogen, pfff, daar moest ik dan nog eens goed over nadenken. Alle bovenstaande modellen behalve de witte vind ik mooi, die vind ik net iets te klein. Een G-Shock verschilt heel erg van prijs. De prijzen verschillen van €100 tot ongeveer €300 euro. Een Triwa heb je al vanaf €100, en dat loopt op tot ongeveer €200 euro.

Dit was de eerste keer dat ik een wishlist heb gemaakt, maar er komen zeker weten meer! Wat vind je van mijn list? Zou je er zelf ook iets van willen?

Bron foto's: Bovenste foto is van ElJugador, de rest is van Tumblr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten