vrijdag 13 januari 2012

Catrice Bijna-Uit-Het-Assortiment Nagellak #2


Dinsdag vertelde ik jullie al dat er een aantal producten uit het assortiment van Catrice zouden verdwijnen, en daarbij heb ik jullie beloofd nog een aantal producten te laten zien die ik in mijn collectie heb liggen, zodat jullie misschien een betere keuze kunnen maken mochten jullie een aantal dingen willen kopen. Ik heb een aantal lakjes voor jullie in petto die jullie misschien wel eens eerder hier op de blog hebben gezien,maar ik heb ze wat netter geswatcht en zet ze voor jullie op een rijtje!



120 Plum Play With Me
Plum Play With Me is een donkerpaarse, warme kleur zonder glitter of glans. De lak dekt prima in twee laagjes en lakt zo goed als vlekkeloos en zonder al strepen! De donkerpaarse kleur is een prachtige kleur die nog perfect in de winterkleuren past, want warmpaars is een kleur die wel donker is, maar niet zo hard staat als een zwart kleurtje!



130 Lucky In Lilac
Lucky In Lilac is een -zoals de naam al zegt- lila kleurtje zonder enige shimmer of glitter. Net zoals Plum Play With Me is dit lakje prima aan te brengen en dekt de kleur in twee laagjes. De kleur heeft een prachtige lavendelkleur die heel goed past bij de komende lente! Een fris, vrolijk kleurtje die iedereen wel goed staat!



380 Forget-Me-Not!
Dit lakje, Forget-Me-Not! is een van mijn favoriete lakjes van Catrice, dus ik ben flink aan het balen dat de lak uit het assortiment verdwijnt! Forget-Me-Not! is een paarse lak (lijkt veel blauwer op de foto dan-ie in werkelijkheid is!) en zit bómvol met shimmer, en is dus een prachtige, opvallende lak. De lak dekt al bijna perfect in één laagje, maar het tweede laagje maakt het lakje toch nog nét wat mooier. Fijn aan dit lakje:  met nagellakremover is deze kleur gewoon prima weg te halen!



440 I Wear My Sunglasses At Night
I Wear My Sunglasses At Night is zoals de naam al doet denken een mooi zonnebril-like kleurtje! De kleur heeft een diepzwarte basis en zit bómvol shimmer in alle kleuren van de regenboog, zoals je op de foto goed kunt zien!Ook deze lak dekt prima in twee laagjes en blijft zoals alle catrice lakjes wel goed zitten!



490 Iron Mermaiden
Iron Mermaiden is een zogenoemde Duochrome-lak, zoals ook bij Chanel Péridot het geval is. Deze kleur is echter zilver-groenig met een roze bijkleur, die een hele aparte, olieachtige kleur vormen. De kleur is op de nagels voornamelijk roze, en kleurt groenig in bepaalde hoeken, dus is éigenlijk best goed te dragen. De lak is wel wat streperig op de nagel en heeft toch wel drie laagjes nodig om redelijk te dekken.



540 Am I Blue Or Green?
Am I Blue Or Green? is een écht zomerlakje als je het mij vraagt! De kleur is echt een lichtblauwe knalkleur, die volgens de verpakking twee laagjes nodig heeft om te dekken. Ik heb eigenlijk altijd standaard een extra laag nodig, zo ook bij deze: de lak dekt prima in drie laagjes! De kleur is echt heerlijk fris babyblauw en is helemaal creamy met een mooie glans! I Like It!

Deze lakjes zijn nu bij Kruidvat te krijgen met 50% korting! Per lakje betaal je nu dus €1,25, dus als je een lakje nog wilt aanschaffen moet je nu je kans grijpen! Welk lakje is jouw favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten