maandag 9 januari 2012

Outfit: Comfy & Colorful + WIN!


Afgelopen donderdag vertelde ik jullie al over de leuke webshop VIVIClothes. Ik ben een leuke samenwerking met deze webshop aangegaan en ik heb daarom een mooi vest ter review gekregen! Vandaag heb ik voor jullie dus een outfit met dit vest samengesteld, en daarnaast heb ik een prijsje voor jullie geregeld, die jullie straks kunnen winnen! Ik hoop dat jullie dit weer eens een aangename afwisseling vinden! Alvast heel veel kijkplezier!



Mijn donkerpaarse vest heb ik gecombineerd met een gele longsleeve en een geel riempje. Daarnaast heb ik een zwarte jeansbroek gekozen, omdat dat het paarse kleurtje wat beter laat poppen! Op de foto is het niet goed te zien, maar het vest heeft een donker-bordeauxrode-paarse kleur, die in het echt flink wat feller uitkomt dan op de foto. Het vest is heerlijk dik en grofgebreid, en is aan de voorkant wat langer dan achter. Het vest is lekker warm en kriebelt verder ook niet. Een heel fijn, basic vest dus!



Zoals ik dus al vertelde heb ik een leuke winactie voor jullie geregeld, waarmee jullie 10€ shoptegoed kunnen winnen bij VIVI-Clothes! Natuurlijk moeten jullie ook wat doen voor de winactie, en dat is het volgende:
  • Volg TheBeautyGuide op bloglovin'
  • Volg VIVI-Clothes op facebook, twitter of hyves.
  • Laat een comment achter op dit artikel waarin je vertelt dat je meedoet!
Voor een extra deelname, tweet je het volgende op twitter:
"Ik doe mee aan de winactie van @VIVIClothes op www.thebeautyguide.nl RT=Lief"

    De winnaar wordt gekozen als we 90 bloglovin' followers hebben!
    DE WINACTIE IS AFGELOPEN EN DE WINNAAR IS GEKOZEN!

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten