zaterdag 14 januari 2012

Hollister Bestelling #1


De dames die The Beauty Guide al heel wat langer volgen zullen het misschien wel weten: ik ben dól op Abercrombie&Fitch! Ik bestelde regelmatig wat uit hun webshop en liet het dan door vrienden uit de VS meenemen naar Europa, zodat ik de ongelofelijk dure verzendkosten kon besparen. Nu hebben zowel Abercrombie als haar wat goedkopere Californische variant Hollister een Europese webshop geopend, wat betekent dat de verzendkosten wel véél goedkoper zijn, maar de kleding is daartegenover wel een flink stuk duurder geworden, zo duur dat ik het in normale omstandigheden eigenlijk té duur vind om daar te bestellen, zeker nu ik aan het sparen ben! Nu is er gelukkig sale en ik ben een aantal leuke items tegengekomen die ik dan ook maar meteen heb besteld! Als eerste kwam ik twee enorm leuke pyjamabroeken tegen! Een korte broek en een matchende lange broek, die ik beide heb besteld. Daarna zag ik een práchtige Duffle Coat waarover ik wel even heb getwijfeld, maar uiteindelijk heb ik hem toch besteld, en daarnaast een mooie simpele grijze trui! Ik ben in totaal ongeveer 188€ kwijt aan deze  bestelling (maar dat komt natuurlijk door de wat duurdere jas), en ik ben héél benieuwd wanneer ik het binnen zal krijgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten