dinsdag 18 oktober 2011

Winactie in samenwerking met Royalty Fashion!

 

Ik zei toch dat ik iets leuks voor jullie in petto had? Royalty Fashion heeft mij gevraagd of ik geïnteresseerd was in een samenwerking in de vorm van een winactie, en aangezien jullie de items uit de webshop wel konden waarderen is het vandaag tijd voor een leuke winactie! Lees snel verder om mee te doen!

Royalty Fashion geeft dus een item naar keuze aan de gelukkige winnaar van deze actie: je hebt vrije keuze uit de hele webshop, dus het is zeker de moeite waard om mee te doen!

Wat moet je doen?
  • LIKE de facebook-pagina van Royalty Fashion.
  • VOLG Bellissima op Bloglovin' en like deze post!
  • Voor extra kans: volg mij op Twitter en tweet deze tekst:
    "Win item naar keuze van Royalty Fashion op http://xbellissima.blogspot.com/ bij @Velaija. RT = lief!"
  • En last-but-not-least: Laat een comment achter dat je meedoet met deze actie!

Ik wil jullie alvast heel veel succes wensen met de winactie! Ik zal een winnares uitkiezen op het moment dat we 75 Bloglovin' Followers hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten