zondag 9 oktober 2011

EOTD: Preen 'n Pretty


Een poos geleden plaatste ik een review over het Preen Palette van Urban Decay met de belofte om een tijdje later een look te maken met behulp van de kleuren uit dat palette. Ik was dat echter een beetje vergeten (oeps), tot Marjolein onder het artikel een reactie plaatste dat ze benieuwd was naar een look. Dus bij deze: een look geïnspireerd op het Preen Palette, waarbij ik de kleuren heb gecombineerd tot een mooie maar opvallende look!

Zoals ik al zei heb ik deze look geïnspireerd op het uiterlijk van het palette, en aangezien er op de verpakking een pauw staat afgebeeld heb ik gekozen om me daardoor te laten inspireren: een pauw, met groen, paars en blauw!





Ziet er toch aardig uit hè? De look is dus gebaseerd op de veren van de pauw aan de binnenkant van het palette. Ik heb op mijn bewegend ooglid eerst de Primer Potion van Urban Decay aangebracht. Daarna heb ik de blauwe kleur uit het palette vanuit de binnenste ooghoek tot 2/3 van mijn ooglid aangebracht. Vervolgens heb ik op het overige stuk de paarse kleur aangebracht en die heb ik in de crease ook aangebracht. Vervolgens heb ik die twee kleuren geblend en ik heb de stap toen herhaald om de kleuren wat intenser te maken. Toen heb ik licht de groene kleur bóven de paarse kleur aangebracht om wat meer diepte in mijn look te creëren. Om de look af te maken heb ik de blauwe en de paarse kleur ook onder mijn ogen aangebracht en heb ik een glimmend champagnekleurig oogpotlood aangebracht in mijn binnenste ooghoek. Daarna heb ik eyeliner en mascara aangebracht en toen was ik klaar met de look!

Ik ben in ieder geval al blij dat de foto's beter zijn gelukt dan bij de vorige oog-look. Ik hoop dat jullie de look een beetje geslaagd vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten