vrijdag 28 oktober 2011

Catrice "Big City Life" Nagellak


Begin deze maand schreef ik over de Big City Life-collectie van Catrice, die deze maand uit zou komen. Inmiddels liggen de producten in de winkel en ik ben natuurlijk zo snel mogelijk gaan kijken naar de collectie, omdat hij me zo veelbelovend leek. Helaas vond ik de palletjes flink tegenvallen en was ik van mening dat ik dat geld beter kon sparen (want: alle beetjes helpen). Wél heb ik twee fijne lakjes weten te scoren met kleuren die ik zeker nog niet in mijn collectie heb. De andere twee kleuren nagellak heb ik laten liggen omdat ik al meerdere vergelijkbare kleuren in mijn stash heb. Vandaag dus een dubbele nail of the day met de twee Big City Life-lakjes die ik heb!

C02 - Berlin




Berlin is het lakje wat me meteen in het oog sprong toen ik de collectie aan het bekijken was. Wat een prachtkleur! Berlin is een oudroze kleur die geheel creamy is en een heel mooie, chique uitstraling geeft. Je zou het zelfs in de categorie 'rood' kunnen indelen, omdat de kleur in de verte toch wel iets roods bevat, wat de classy look van dit lakje denk ik versterkt. In mijn collectie had ik nog geen vergelijkbare kleur zitten, dus ik ben heel blij dat ik deze lak heb gekocht, want het is zeker geen 'standaard-roze' kleur.


C04 - New York



 

New York is een heel andere kleur dan Berlin. De kleur doet me denken aan London's Weather Forecast van Catrice, die een poosje geleden uit het assortiment is verdwenen. New York is echter een stuk blauwer dan London's Weather Forecast, wat de kleur toch anders aandoet. Toch zie je ook een stukje 'grijs' terug in de kleur. De kleur is verder, net zoals Berlin, geheel creamy en bevat dus geen glitter of shimmer.

De Big City Life lakjes zijn momenteel verkrijgbaar bij alle Catrice verkooppunten, en ze kosten €2,49 per stuk. Er loopt nu echter bij Kruidvat een actie met 35% korting bij aankoop van twee producten, wat natuurlijk toch weer wat scheelt!

Nog even over mijn nagels: ja, het klopt, mijn wijs- en middelvingernagels hebben het begeven. De combinatie van chloor, flinke kou en schilmesjes bij het eten is niet echt goed voor mijn nagels, maar ik probeer ervoor te zorgen dat ze er zo snel mogelijk weer bovenop komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten