maandag 24 oktober 2011

Mijn "The Beauty Bakery" producten


Een dag of tien geleden liet ik jullie een preview zien van een van mijn favoriete webshops at the moment, The Beauty Bakery, die leuke webshop met die lekkere zeepjes in de vorm van cupcakes en taart die niet alleen heerlijk ruiken, maar die je gewoon kunt gebruiken zonder ook maar een grammetje aan te komen! Ik vertelde toen al dat ik een paar leuke goodies in huis had en vandaag laat ik jullie zien welke producten dat zijn.




Als je je pakketje thuisgestuurd krijgt, kun je een enorm cute pakketje verwachten. De doos is gewoon van karton, maar wanneer je de bovenkant eraf haalt komt er een schattig, roze papiertje tevoorschijn met een lief kaartje on top. De producten zijn heel vast ingepakt met een hoop schuim zodat de kans op het breken van producten minimaal is. Al mijn producten zijn zonder enige beschadigingen aangekomen door Angel's fijne inpakwerk, wat je bij sommige andere webshops tegenwoordig vaak mist.








Ten eerste moet ik bekennen dat de producten van TBB toch wel héél erg fotogeniek zijn! Ik heb maar wat meer foto's geplaatst zodat op er uiteindelijk van elk product érgens wel een goede view staat, dus vandaar dat er vier foto's staan.
De producten die ik heb (en binnenkort voor jullie ga reviewen!) zijn de volgende:
  • Extra Big Poofy Hair shampoo bar
  • Vanilla Coconut whipped sheabutter scrub
  • Pink Sugar whipped skin frosting
  • To Die For Roses facial purity bar
  • cupcake soap (onbekend, ik vind hem niet in de shop)
  • Angel Wings solid perfume
  • Sugar Pie solid perfume
  • Coconut lip butter
  • Cinnamon lip butter
Ik weet dus niet precies welke cupake soap ik heb. Als ik zou moeten gokken, zou ik denken dat het de "Peachy Butter" cupcake soap is, maar dat weet ik niet zeker, omdat de kleuren van mijn cupcake heel anders uitzien. De rest van de producten heb ik onderhand al eens geprobeerd en ik kan jullie verklappen dat ik tot nu toe héél tevreden ben met de werking van de producten! Binnenkort dus meer over elk product in een aparte review.

Hebben jullie al producten van TBB? Zo ja, welke hebben jullie? En zo nee, welke producten zouden jullie graag willen hebben? Ik ben heel benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten