zondag 23 oktober 2011

Samsung Galaxy Gio


Je kent het wel, je koopt een telefoon en een maand later loopt iedereen weer met een andere, dat had ik dus ook met mijn vorige telefoon. Waarom een Blackberry kopen dacht ik, het enige wat extra is dat je kunt pingen terwijl niemand een blackberry heeft of de prijs, nee ik neem toch maar een gewone telefoon, al dan wel met een qwerty-toetsenbord. Ondertussen heeft iedereen een smartphone en sinds vorige week doe ik daar ook aan mee, lees snel verder over mijn nieuwe liefde; de Samsung Galaxy Gio!

Aangezien ondertussen iedereen bezit over whatsapp en ik nog steeds moest sms'en begon ik toch na te denken, ik heb nu zoveel geld opgespaard met een zeer succesvolle no-buy, ik mag mezelf wel eens trakteren. En zo liep ik vorige week zaterdag de Vodafone-winkel uit als de trotse eigenares van een Samsung Galaxy Gio, eindelijk kan ik mee whatsappen en heb ik al verschillende leuke apps op mijn telefoon staan! 

Deze telefoon lijkt qua model erg op de iPhone maar is een behoorlijke slag goedkoper, ik heb hem namelijk voor 130,- kunnen bemachtigen. Ik heb geen abonnement maar via Bloxx van Vodafone kan ik toch iedere maand met prepaid internet voor mijn smartphone instellen. Veel beltegoed heb ik niet meer nodig, want bijna iedereen in mijn omgeving die ik zou moeten sms'en heeft whatsapp.


Over het algemeen ben ik ontzettend tevreden over deze telefoon, hij is handig in gebruik en er zijn veel mogelijkheden en ik denk dat ik ook nog veel handige dingen ga ontdekken. Het enige minpunt is toch wel de batterij, deze gaat wanneer je af en toe een spelletje speelt maar twee dagen mee, nou kan en wil ik mijn telefoon wel elke avond opladen, maar toch...

Nog wat weetjes over deze telefoon; je kunt supersnel smsen via een Swype-toetsenbord, hij bezit over een 3 megapixel camera en je kunt gebruik maken van Wi-fi!

Ik ben dus erg blij met mijn nieuwe aankoop!

Welke telefoon hebben jullie? En voor de smartphone-bezitters, welke apps hebben jullie op je smartphone staan?

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten