maandag 10 oktober 2011

GOSH Soft 'n Shine Lipbalms


De Soft 'n Shine Lipbalms van GOSH zijn bij veel beautyaddicts heel erg geliefd! Deze fijne lipbalsems van GOSH zijn laatst geloof ik uit het assortiment gegaan, maar ze zijn nog in menig rommelbak in het Kruidvat te vinden waar ze met 50% korting netjes dicht te vinden zijn! Ik heb vijf  balsems in mijn bezit en die review ik vandaag voor jullie, in de hoop dat -als jullie deze leuk vinden- jullie ze nog kunnen vinden in de actiebakken! Lees snel verder voor mijn review over deze lipbalsems.






Ten eerste: mijn excuses voor het niet-meer-helemaal-in-orde-zijn van de producten op de foto's! De lipbalm in 40 Irony heb ik al een hele tijd en die heb ik dus al regelmatig gebruikt. De drie middelste producten zijn gloednieuw, net zoals de linkse balsem, die jammergenoeg wat gesmolten is.
De Soft and Shine Lipbalms zijn, zoals de naam al zegt, lippenbalsems die je lippen zacht en glanzend maken. De lippenbalsems hebben allemaal een kleurtje, variërend van heel licht en doorzichtig, tot heel heavy en gepigmenteerd. Ik zal voor jullie de balsems per product laten zien en zal ze vervolgens in totaal reviewen, nadat ik een foto van mijn 'naakte' lippen heb laten zien als vergelijkmateriaal!





31 Passion Pink




Oei, de eerste swatch die ik maakte van mijn nieuwe producten was meteen heel onverwacht: Passion Pink is extreem gepigmenteerd! Passion Pink is echt hot pink en de kleur is dus echt heel opvallend. In de kleur zit flink wat glitter wat meteen voor een feestelijke look zorgt. De lipbalsem is echter niet heel geschikt voor overdag; ik verwacht namelijk van een lipbalsem dat ik deze gedurende de hele dag gemakkelijk op kan brengen, en door de felle kleur is dat bij deze kleur vrij lastig te doen. Met een spiegel is het prima te doen, maar je kunt niet tussendoor 'even' je lippen hydrateren. Niet een kleur die geschikt is als lipbalsem, maar dat neemt niet weg dat deze kleur niet heel mooi is!


32 Angel




Toen ik de kleur Angel in de huls zag, schrok ik toch wel een beetje, vooral na Passion Pink gebruikt te hebben. Donkerbruin met oranje glitter? Oh noes! Gelukkig is daar niets van waar en is Angel op je lippen een wat warme kleur maar toch vrij transparante die vooral héél, héél veel glitter bevat! De lipbalsem is niet echt mijn ding omdat ik een hekel heb aan glitter (het gaat echt óveral op mijn gezicht zitten als ik het gebruik), maar ik kan me voorstellen dat Angel een heel geschikte kleur is voor iemand die nét wat meer wil voor een feestje of bijvoorbeeld onder een transparante lipgloss.


33 Scarlet




Toen ik de naam van deze lipbalm op de verpakking las dacht ik dat ik een rode kleur had gekocht, maar nee hoor. Scarlet is een lipbalm die in de huls vrij oudroze uitziet, maar op de lippen veel weg heeft van Angel, alleen dan zonder de glitter (de glitter die nog op mijn lippen zat heb ik er niet afgekregen na het swatchen van Angel). De kleur is vrij transparant en laat je lippen er heel glanzend, maar toch niet glossy uitzien, alsof er een gel-achtig laagje op zit (terwijl dat totaal niet zo voelt). De kleur is de meest draagbare van alle kleuren die ik heb, en is zeker mooi voor bij een neutrale look!


34 Perfect Plum




Toen ik Perfect Plum opende schrok ik flink: donkerpaars? Op míjn lippen? Met de extreme dekking van Passion Pink in mijn achterhoofd bracht ik deze lipbalm af en tot mijn grote genoegen is ook Perfect Plum heerlijk transparant en laat precies genoeg kleur achter om je lippen toch een mooi, fris, plummy kleurtje te geven die dus totaal niet too much wordt! De kleur is zeker niet donkerpaars maar er komt wel een vleugje van die kleur op je lippen terecht. Een heerlijke kleur zonder enige glitter of shimmer (de glitter op mijn lippen is nog stééds van Angel, haha), die hoewel de beangstigende stickkleur toch mooi en zacht uitpakt op mijn lippen.


40 Irony




Irony is de kleur die ik al een tijdje in mijn stash heb liggen en dat is de kleur die ervoor heeft gezorgd dat ik ben gaan houden van deze lipbalms. Irony is een prachtige, peachy kleur die zeker niet te heavy is, maar heel gemakkelijk op te brengen is. Irony heb ik al een tijdje in mijn etui zitten en bij droge of schrale lippen kan in deze kleur zonder moeite op mijn lippen aanbrengen; de kleur is zo transparant dat je hem nauwelijks ziet als je echt 'knoeit', maar zo dekkend dat je een mooi peachy kleurtje op je lippen hebt zitten, me likes!


De Soft 'n Shine Lipbalms zijn echt héérlijke producten: ze ruiken allemaal naar vanille en in het gebruik zijn ze heel gemakkelijk. Ze voeden je lippen ook daadwerkelijk en geven tegelijkertijd een mooi kleurtje, waardoor je eigenlijk een heel fijn twee-in-een product te pakken hebt. De Soft 'n Shine lipbalms kosten €8,49 in het vaste assortiment, maar in de kortingsbakken zijn ze meestal te vinden voor ongeveer €4,25, wat een prima prijs is voor zo'n fijn product!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten