zondag 2 oktober 2011

Leuke Webshop: Royalty Fashion!


Toen ik laatst op het net aan het surfen was kwam ik ineens bij een leuke webshop: Royalty Fashion! Ik vond dat ze een heel leuk assortiment hadden en het leek me leuk om vandaag een aantal leuke items uit de webshop in het zonnetje te zetten! Het assortiment van Royalty Fashion is niet zo héél breed, maar ze hebben zeker een aantal leuke jurkjes, tops en vestjes in het assortiment. Het assortiment is vrij uniek, maar is zeker erg goed betaalbaar! Kijk dus snel verder voor mijn favorieten uit de collectie!




Binnen Nederland heeft de webshop geen verzendkosten en je kunt ook via PayPal betalen, wat ik een heel groot pluspunt vind. De bestelling heb je normaal gesproken binnen 48 uur in huis!
In mijn collage-van-leuke-items-uit-deze-webshop heb ik vooral jurkjes verwerkt, omdat die mij het meest aanspreken uit de collectie. Er was laatst ook een leuke top, maar die zag ik er niet meer tussen staan! Hopelijk is-ie niet uit de collectie gehaald, want ik vond die erg leuk.

Ik ben heel benieuwd welke items uit de collectie jullie het leukst vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten