vrijdag 14 oktober 2011

Leuke Webshop: The Beauty Bakery


Sommige webshops vallen meteen op als je ze tegenkomt. De meeste webshops raken toch weer een beetje in de vergetelheid, maar andere shops blijven toch hangen, zo ook The Beauty Bakery (in beautyland vaak afgekort als TBB), de onwijs leuke webshop van de geweldige Angel! Op TBB verkoopt zij haar handgemaakte skin sweets, die er niet alleen ongelofelijk mooi uitzien, maar ook nog eens heerlijk ruiken en hartstikke goed werken voor je huid en haar! Tijd om wat meer over TBB te weten te komen!



Bij de wat opvallendere webshops, waar ik TBB zeker tot reken, vraag ik me altijd af hoe the ones behind the shop toch op zo'n apart idee te komen voor een webshop! Angel vertelt op haar site dat ze is geïnspireerd door haar twee grootste hobby's: badderen in een lekker, warm bad vol heerlijke producten en bakkerijtjes met stapels cupcakes in de etalage! Ze besloot haar favourite things in life te combineren en daaruit is The Beauty Bakery dus ontstaan!
Op The Beauty Bakery kun je bijna alles vinden met betrekking tot huidverzorging, badderen en lekker ruiken. Haar gebak-obsessie heeft ze terug laten komen in onder andere haar Cupcake Soaps, Cake&Pie Soaps, en Cupcake Bath Bombs XL, die verkrijgbaar zijn in veel soorten, maten, kleuren en geuren waardoor er voor iedereen altijd wel iets aantrekkelijks bij zit. Naast zeepjes heeft The Beauty Bakery ook een uitgebreid assortiment aan scrub, bodybutters, solid perfumes, lipbalsems, solid shampoo en gezichtsreinigingszeepjes, en niet te vergeten geurtjes om in een oliebrandertje te laten geuren.



Inmiddels heb ik al een aantal producten uit het assortiment van The Beauty Bakery in mijn bezit die ik zeer binnenkort aan jullie zal laten zien. Daarna zal nog van elk product een review volgen, en ik kan jullie alvast één ding verklappen: alles ruikt HEERLIJK!
Als je The Beauty Bakery nog niet kende, hoop ik dat je een goede indruk van de webshop hebt gekregen, en als je de shop wel al kende, hoop ik dat je net zoals ik laaiend enthousiast bent over het assortiment en lieve Angel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten