woensdag 19 oktober 2011

My Daily Make-up Look


We kennen het allemaal wel: de wekker gaat weer eens om 7 uur, of zelfs nog eerder, en je hebt totaal geen zin om ook maar iets te doen. Desondanks dat ik make-uppen erg leuk vind, zie ik ook hier 's ochtends tegenop. Daarom maak ik voor school eigenlijk nooit een uitgebreide make-up look en heb ik bijna elke dag mijn make-up op dezelfde manier zitten. Vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik mijn make-up draag en welke producten ik daarvoor gebruik, lees snel verder!

Iedere ochtend nadat ik mijn lenzen in heb gedaan, mijn gezicht heb gewassen en ik mijn dagcrème op heb gesmeerd begin ik aan mijn make-up.

Als eerste gebruik ik mijn perfect cover BB cream van Missha als foundation over mijn hele gezicht, vervolgens dep ik was healthy mix concealer van Bourjois onder mijn ogen en op opvallende plekjes. Met de essence blushkwast breng ik dan mijn bronzer van Gosh aan, en met een blushkwast van Ici Paris XL doe ik wat blush van de Essence crazy about colour op mijn jukbeenderen. Mijn gezicht poeder ik af met een poederfoundation van Everyday Minerals door middel van een foundationkwast van The Body Shop.


Dan gaan we over naar de ogen, ik doe eerst altijd een beetje Eyeko cream op mijn oogleden en daar breng ik dan vaak ( toevallig op de foto's niet ) een lichte kleur oogschaduw over aan, zoals mijn NYX ultra pearl mania in de kleur 02 Pearl. Vervolgens trek ik met mijn Essence gel eyeliner een lijntje bij mijn wimperrand met eveneens de eyelinerkwast van Essence. Mijn wimpers krul ik eerst met een wimperkruller en dan doe ik er mijn 100% waterproof mascara van Rimmel op.

De hele look maak ik af door mijn wenkbrauwen bij te tekenen met een wenkbrauwpotlood van Essence.


Nou wil ik niet zeggen dat ik mijn make-up élke dag precies op deze manier op heb, maar het zal er in ieder geval niet ver vandaan zijn.

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten