zaterdag 29 oktober 2011

Glossybox


We hebben een tijdje moeten wachten, maar nu is het bijna zover: De Glossybox komt naar Nederland! Veel buitenlandse beautyblogs zijn razend enthousiast over dit doosje, en het was bijna onvermijdelijk dat zoiets ook naar ons kikkerlandje zou komen. Maar wat is de Glossybox nou precies? En wat houdt zoiets precies in? Dat ga ik jullie vandaag vertellen!

De Glossybox is een doosje met daarin 5 miniaturen van luxe cosmeticamerken. Ook zit in het doosje informatie over de producten, gebruiksaanwijzingen en tips & tricks over alle laatste trends op beautygebied.
De Glossybox kun je elke maand 'los' bestellen, maar je kunt ook een abonnement nemen op de Glossybox voor 12,50€ per maand, waardoor je elke maand verrast wordt door een doosje met leuke producten om uit te proberen.
Voordat je een abonnement neemt, maak je een profiel aan en geef je productvoorkeuren aan, zodat de Glossybox zo goed mogelijk bij jou past. De producten die je krijgt blijven een verrassing, maar ik heb heb een aantal doosjes gezien en daar zaten prachtige producten in.


Om de Glossybox te kunnen ontvangen moet je je op deze site aanmelden. Gaan jullie een abonnement nemen? Ik ben nog aan het twijfelen. Aan de ene kant zou ik het enorm leuk vinden, maar aan de andere kant weet ik niet of ik die producten echt zou gebruiken. Ik denk wel dat dit een leuk cadeautje is voor bijvoorbeeld een verjaardag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten