zaterdag 8 oktober 2011

NOTD: Reverse Pink Ribbon


Het is al een weekje oktober en voor mij betekent dat maar één ding: het is Pink Ribbon-maand! In de maand Oktober zijn er vele verschillende acties in samenwerking met verschillende winkels en merken om geld op te halen voor het goede doel; Pink Ribbon! Niet alleen hebben veel beautymerken (zoals Clinique en Chi) acties waarbij een deel van de opbrengt van een verkocht product naar Pink Ribbon gaat, maar je kunt ook bij aankoop van een armbandje het goede doel steunen.
Vandaag heb ik dus, helemaal in het teken van Pink Ribbon, een Nail of the Day gemaakt die geïnspireerd is op deze organisatie. Alleen, tja, ik heb nou eenmaal geen roze striper, dus ik heb mijn creativiteit even los laten gaan en toen besloot ik een omgekeerde Pink Ribbon te maken! Roze, met een wit strikje!



Ik moet zeggen dat ik het concept zelf erg leuk vond, maar ik denk dat ik nog even moet oefenen met de uitvoering van zo'n nailart! Ik heb in het verleden vaker gewerkt met stripers, maar dit is zeker al een hele poos geleden dus ik geloof dat ik het een beetje verleerd ben. Ach, het gaat om het idee (en veel mensen is het niet eens opgevallen dat het niet zo héél netjes is gelakt!), en het is een fijne oefening voor de komende Nail-art sessies die ik wil gaan doen!
Maken jullie ook wel eens nail-arts die betrekking hebben tot een speciale dag of maand? Ik ben heel erg benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten