zondag 30 oktober 2011

NOTD: OPI Mauving To Manitoba


Ein-de-lijk heb ik het nagels lakken een beetje onder de knie! Yay! Mijn nagellak-kunsten zagen (zoals je misschien wel weet) er echt niet uit, maar nu lukt het lakken van mijn nagels me steeds beter! Dat betekent ook meer NOTD's van mij. Vandaag laat ik dit -tsja, hoe moet je het omschrijven- 'bordeauxrode' lakje zien. Het is een aparte kleur, het is geen roze, maar ook geen rood. Me like! Lees verder voor de rest van de foto's.



Op deze foto heb ik dit lakje op mijn nagels. Zoals je kan zien is de lak totaal niet streperig, en de strepen die je 'ziet' komen door de finish van het lakje. Mauving to Manitoba is een mauve-kleurtje die een beetje naar roze neigt, maar ook zeker wat paars en rood heeft. Een heerlijk kleurtje!




Mauving To Manitoba dekt perfect in twee laagjes laagjes. Voor een nagellak-noob als mij is dat handig om mee te oefenen! MtM heeft een frosty finish, die ik erg mooi vind! Het lijkt alsof er een soort micro-shimmer in de lak zit... Ik ben fan! De lak blijft lang zitten; bij mij zo'n 5 dagen met bijna geen chips. OPI lakjes kosten €13,95. Voor de verkooppunten kan je hier klikken.

PS: Ik heb gezien dat deze lak best veel van MAC Bad Fairy heeft! Die lak zat in de Venomous Villains collectie, en is nu dus niet meer verkrijgbaar. En persoonlijk vind ik Bad Fairy mooier dan deze, bij die van MAC vind ik de finish mooier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten