maandag 17 oktober 2011

Outfit: Royalty Fashion + aankondiging


Een paar weken geleden vertelde ik al over de leuke webshop Royalty Fashion, en inmiddels heb ik een van hun kledingstukken in mijn bezit (hoewel ik die nu niet meer op de site zie staan... ik denk dat deze met de season-switch uit het assortiment is gehaald), en vandaag wil ik jullie een outfit van mij laten zien met dit item! Kijk vooral snel verder voor de foto's en een aankondiging!





In mijn bezit heb ik de Top Black And White, die ik op de foto's met een zwarte panty draag als jurkje met een soort party-thema in mijn achterhoofd. De top is zwart met een paar witte 'figuurtjes' en sluit mooi aan om mijn lichaam. De stof voelt verder ook erg lekker aan en dat is dus een pluspunt! Ik combineer dit item met een zilveren multi-chain, mijn Fossil horloge en een paar zwarte laarzen met stevige hak. Bovendien draag ik er een grofgebreid bordeauxrood vest bij omdat het tegenwoordig toch wat koeler is.
Nog even iets over de lengte van de top: ik vind hem wat aan de korte kant voor een jurkje, en wat aan de lange kant voor een top. Ik kan bijvoorbeeld niet bukken als ik hem als jurkje draag, maar ik ben tamelijk lang (1,78!), en als je een centimeter of tien korter bent (wat de meeste denk ik wel zijn) moet dit item goed te dragen zijn als jurkje! Verder is de top dus tamelijk aansluitend en ik pas er nog tamelijk goed in met mijn maat 38, maar ik denk dat het voor iemand met een grotere bovenmaat wat krap wordt.

Ik hoop dat jullie de outfit een beetje leuk vinden!
Psst... Kom vooral morgen even terug, dan heb ik een leuke verrassing voor jullie in petto!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten