donderdag 27 oktober 2011

On Its Way #1

Ik bestel niet vaak items op het internet, maar af en toe gebeurt het toch en héél soms verwacht ik zelfs meerdere pakketjes. Dat laatste is vandaag het geval, dus het leek me leuk om met jullie te delen op welke pakketjes ik allemaal wacht! Het is nog steeds niet enorm veel, maar het is ook niet zó weinig dat het niet interessant is, dus bij deze!


- Een blazer van H&M. Ik ben afgelopen week in Maastricht geweest en daar heb ik hem gepast, maar mijn maat (38) zat er niet tussen. 36 Paste in principe wel, maar die mouwen werden wel erg kort, en 40 viel te ruim voor een blazer, dus heb ik op de webshop maar 38 besteld en met gebruik van twee fijne kortingscodes (voor 50% korting en voor 5€ korting) heb ik de blazer voor €17,40 in plaats van €34,95 weten te bemachtigen!

- Een red seduction kit van KOH, die ik heb besteld bij Zalando voor 29,95€. Ik had een vouchercode van 20€, waarvoor ik iets mocht uitzoeken en dat is dit setje dus geworden! Als het goed is komt dit pakketje vandaag al binnen, dus binnenkort zal ik deze producten reviewen voor jullie.

- UGGs! Ik heb zo'n anderhalf jaar geleden eens een paar UGGs gepast die eigenlijk héérlijk zaten, maar omdat ik mijn vriend een keer had horen zeggen dat hij UGGs verschrikkelijk vond, heb ik ze toen niet gekocht. Zonde, want ik had ze toen kunnen krijgen voor €120 (ja, het waren de echte, maar het was end-of-season dus ze waren spotgoedkoop!). Nu heb ik ze ook van de week gepast in Maastricht maar ik schrok toen wel van het prijskaartje dat eraan hing (269€!). Ik ben toen op onderzoek uitgegaan en de lieve Iris heeft me toen een adresje gegeven waar zij haar authentieke UGGs heeft besteld voor 180$. Ik heb ze daar nu ook besteld en ik ben heel erg benieuwd naar mijn UGGs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten