maandag 3 oktober 2011

Fijne Etos-aanbiedingen!


Normaal ben ik niet zo dat ik elke aanbieding met iedereen wil delen, maar af en toe kom ik een hele speciale aanbieding tegen die ik de moeite waard vind! Toen ik de folder van de Etos binnen had, bladerde ik deze zoals elke week weer even door. Dit keer viel mijn blik op twee héle fijne aanbiedingen, namelijk "3e artikel gratis" op alle make-up, en "2e artikel gratis" op alle producten van Trind! Aangezien ik afgelopen week nog een Trind-update had gedaan, en veel meiden enthousiast waren geworden over het nagelverzorgingssysteem, leek het me fijn om deze aanbieding met jullie te delen. Losse Trind-lakjes kosten namelijk normaal gesproken zo'n 12-13€ en als je een tweede artikel gratis krijgt is dat natuurlijk mooi meegenomen! Ik hou al een hele tijd aanbiedingen van Trind in de gaten en ik merk dat dit ongeveer één keer per 8 maanden voorbij komt, dus vandaar!
Ik hoop dat jullie iets aan deze post hebben! Het lijkt mij in ieder geval erg fijn als je flink wat korting krijgt als je toch al toevallig wat wilt aanschaffen, dus bij deze weten jullie waar Trind deze week voordelig is! Ik ga zelf niks aanschaffen omdat ik nog steeds aan het sparen ben voor mijn tas (en dat schiet niet goed op aangezien ik een reparatie van mijn iPod moet betalen), en ik verder nog genoeg voorraad heb liggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten