maandag 31 oktober 2011

Fashion Wishlist: Autumn/Winter 11'12


Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat ik dol ben op shoppen! Ik vind het heerlijk om door de rekken van een leuke winkel te neuzen, maar online shoppen vind ik ook echt leuk (want tja, zo'n pakketje voelt toch altijd weer als een cadeautje!). Bovendien ben ik hélemaal gek op het winterseizoen qua kleding en deze winter vind ik de trends ook zeer geslaagd, dus ik ben helemaal in mijn nopjes. Ik heb een middagje het web afgestruind en heb voor jullie in collages samengevat wat ik dit seizoen graag zou willen hebben. Nu alleen nog op zoek naar een winnend loterij-ticket, en dan ben ik gelukkig! Kijk snel verder.



H&M heeft deze winter een aantal onwijs leuke stukken in de collectie zitten! Onder andere het witte kanten jurkje vind ik top, net zoals de blazer (die ik al heb besteld!) en de metallic trui. Ik ben ook helemaal dol op sequines, dus vandaar dat het jurkje rechts niet mocht ontbreken. Verder komt binnenkort de Versace X H&M-collectie uit, die uiteindelijk toch prachtig bleek te zijn en waarvan ik nu dolgraag een studded leren jasje, een riem en wat armbandjes van wil hebben!

 

Dat Supertrash in mijn wishlist staat is totaal niet raar: ik ben dól op het merk. Ook deze winter heeft Supertrash een aantal prachtige items, zoals de chained armband, een géweldig paar enkellaarsjes en het bordeauxrode pailletten-jurkje! Jammer genoeg ben ik niet zo rijk dat ik alles zomaar zou kunnen kopen, dus bij Supertrash wacht ik graag de sale af, omdat alles dan ineens heel fijn geprijsd wordt!



Zara is bij mij altijd een twijfelgevalletje. Ik zie altijd mensen met enorm leuke items die uit deze winkel blijken te komen, maar uiteindelijk vind ik toch niks leuks. Deze winter heeft Zara echter een práchtige winterjas die ik zeker even van dichterbij wil bekijken, en het jurkje met pailletten op de kraag vind ik ook heel schattig! Het jasje in het midden is voor mij een twijfelgevalletje: het is een leuk jasje, maar zoiets moet je echt even aan hebben gehad voor je het kunt beoordelen.



Abercrombie is en blijft toch wel een van mijn favoriete merken voor leuke basics, en geloof me: als ik de loterij zou winnen, zou ik de hele webshop leegkopen (nou, oké, dat ook weer niet, maar jullie snappen wat ik bedoel). Ik ben dól op duffle-coats en ik ben ook dól op de bloemetjes/kant-trend deze winter, en Abercrombie weet precies hoe ik het graag heb. Oh, en dat korte broekje? Dat is een pyjamashort die ik toevallig zag staan en toch wel erg leuk vond! Abercrombie heeft tegenwoordig trouwens een Europese webshop, die verzenden een stuk goedkoper voor ons maakt (10€ in plaats van 60$ ofzo!). Jammergenoeg zijn de dollars niet helemaal eerlijk omgerekend in euro's en is de kleding flink duurder geworden. Misschien moet ik dan toch maar 'overstappen' op Abercrombie's 'goedkopere' zusje Hollister!



Toen Laura laatst vertelde dat ze bij Forever 21 zou gaan bestellen, ben ik de webshop toch maar eens wat beter gaan bekijken. Ik had er al eens doorheen gekeken, maar niet zo goed als deze keer en wauw, wat een onwijs leuke kleding is hier te vinden! Ik denk dat ik binnenkort ook eens een bestelling ga plaatsen, want het is zeker niet duur, maar ook zeker niet 'saai'!



En tja, ook ik moet aan schoenen geloven deze winter. De UGGs heb ik al besteld, dat hebben jullie een paar dagen geleden al gezien, maar de Kiboots hebben jullie geloof ik nog niet gezien. Ik heb eens rondgekeken voor een leuk paar (ze zijn ook in real geweldig!) maar ik ben alleen maar paren tegen gekomen met een spitse neus, en dat zit bij mijn voeten echt niet lekker. Ik wacht dus nog even met een paar Kiboots, maar komt er een leuk paar op mijn pad, dan weet ik waar mijn geld heen gaat!

Wishlists zijn altijd enorm leuk om te maken, maar uiteindelijk is het toch een beetje treurig, omdat je vaak meer dingen tegenkomt dan je je kunt veroorloven. Zo krijg ik maar een luttele 50€ per maand waar ik zowel mijn 'beauty' als mijn 'kleding' mee moet betalen, dus ik zal een flink stuk moeten schrappen van mijn wishlist om een "reële" lijst te maken voor mijzelf.
Hebben jullie ook een wishlist op fashion-gebied voor dit seizoen, of vinden jullie de winter maar niks?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten