woensdag 12 oktober 2011

Outfit: What time is it?


Op gebied van kleding speel ik vaak op veilig, mijn kledingstijl is dan ook niet erg bijzonder. Ik hou ervan om kleding te dragen die fijn zitten én stylish zijn. Maar met mijn redelijk gevulde kledingkast kan ik behoorlijk wat verschillende outfits creëren! Lees snel verder om een van mijn favoriete outfits te zien!


Ik draag hier een broek van de Tally Weijl, deze heb ik nog niet zo lang maar hij zit erg fijn!
Ook heb ik een simpel wit hemdje aan ( ik geloof van de H&M ) en daarover een vestje van de Only die voor langer is dan achter, een erg leuk effect al vind ik zelf!
Op de foto heb ik ze niet aan, maar bij deze outfit droeg ik mijn donkerblauwe allstars, het hogere model.




Het leukste bij een simpelere outfit vind ik vaak het combineren van accessoires, deze kunnen je outfit gelijk een stuk leuker maken!
In dit geval vind ik het erg leuk om mijn ketting met een klokje eraan erbij te dragen, deze is geloof ik van de Sacha of een vergelijkbare winkel.

Dit soort outfits draag ik vaak, ik heb dus zoals ik al eerder zei een niet al te gewaagde stijl maar ook niet heel simpel, maar het moet zeker ook comfortabel zijn!

Vinden jullie het leuk om vaker van dit soort outfit-artikelen te zien?

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten