zaterdag 12 november 2011

Uitslag Royalty Fashion winactie


Laatst hebben wij in samenwerking met Royalty Fashion een hele leuke winactie georganiseerd, waar je een product uit de webshop naar keuze mee kon winnen. De uitslag zou plaatsvinden als Bellissima 75 followers op Bloglovin' zou hebben, en dat is nu het geval! Vandaag dus de uitslag van de winactie. Lees snel verder om te kijken of jij misschien gewonnen hebt!


Ik heb een lijst van alle deelnemers gemaakt en iedereen die mijn tweet heeft geretweet, of die heeft getweet over de winactie, staat dubbel in de lijst. Hierna heb ik de Fruit Machine gebruikt en daar is de volgende winnares uitgekomen:



Iarekittyblog, gefeliciteerd! Wil je zo snel mogelijk je item naar keuze en je gegevens doormailen naar bellissimaredactie@gmail.com? Als je binnen een week niets hebt laten weten, zal ik een nieuwe winnares trekken.

Edit: ik heb mail ontvangen. Iarekittyblog is officieel de winnares en de winactie is bij deze dus gesloten!
De andere deelnemers: niet getreurd! Binnenkort komen er nog meer winacties aan, die zeker de moeite waard zijn om mee te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten