zondag 13 november 2011

MAC Parfait Amour Eyeshadow


Eigenlijk gebruik ik nooit oogschaduw. Alleen maar bij speciale gelegenheden. Laatst had ik een bruiloft, en eigenlijk wilde ik daar wel een goeie nieuwe oogschaduw voor! Het liefst wilde ik voor smokey eyes gaan, maar omdat ik een zwart jurkje droeg (van Supertrash, voor degene die het willen weten :)) zou dat denk ik wel teveel worden. En al helemaal omdat ik geen oogschaduw bij mezelf gewend ben. Ik besloot om naar MAC te gaan en me daar te laten adviseren.


Satin Taupe. Niet mijn eigen foto

Ik vertelde aan de MUA dat ik ook graag Satin Taupe wilde gebruiken met mijn look. Voordat ik geholpen kon worden had ik zelf al even gekeken tussen de oogschaduws en zag ik Parfait Amour staan en die kleur trok gelijk mijn aandacht! Parfait Amour is een knalpaarse kleur met een blauwe ondertoon. Het doet me denken aan de veren van een pauw! Ik dacht dat die wel mooi zou staan met Satin Taupe, en de MUA liet me deze ook als eerste zien! Ze vond de combinatie zelf ook erg mooi. MAC over Parfait Amour:
 Blue Violet with shimmer (Frost)


Looking good! Maar jammer genoeg is de swatch niet zo gepigmenteerd als hij op mijn vinger is, wat ik wel jammer vind. Maar het voordeel dat hij niet zo goed gepigmenteerd is wel dat je de kleur goed op kan bouwen. Zo kan je zelf bepalen hoe intens je de kleur maakt. Ik heb de kleur nat nog niet geprobeerd, maar ik denk dat de pigmentatie op die manier ook heel goed uit gaat pakken!



Dit is de kleur geswatcht. Zoals ik al vertelde is hij niet heel gepigmenteerd, maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg. Als ik oogschaduw gebruik, breng ik onder mijn oogschaduw een basis van Gosh aan. Ik vind dat MAC oogschaduws sowieso al lang en goed blijven zitten, maar dit zorgt er voor dat het nét even iets langer blijft zitten. Binnenkort zal ik een EOTD artikel plaatsen met daarin Parfait Amour en Satin Taupe!

Zo zie je maar dat niet alle producten van MAC altijd zo goed gepigmenteerd zijn! MAC is verkrijgbaar in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Utrecht, Maastricht en Groningen. De oogschaduws van MAC kosten €15.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten