zaterdag 26 november 2011

Kunstwerkjes op het oog



Geweldig vind ik het: kijken naar mooie looks van andere meisjes, en bij elke look vraag ik me mezelf af hoe ze dat toch altijd doen. Want hoe langer ik naar bovenstaande foto kijk, hoe meer kleuren ik zie. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die dat leuk vind! Ik sla vaker mooie looks op op mijn computer, en vandaag laat ik jullie een paar looks zien die ik mij dus in het verleden zijn opgevallen. Lees snel verder!



Dit is Linda. Ze is een bekende makeup-artist in Zweden. Linda is echt heel creatief, dat kan je hier wel zien. Op haar blog kan ik echt uren lang kijken. Het mag dan wel in het Zweeds geschreven zijn, als je Google Translater hebt kan je het zo vertalen. Veel zinnen kloppen dan niet helemaal, maar daar kan je zelf makkelijk normale zinnen uit maken. Hier onder staat nog een favoriete look van mij van Linda.

Klik op de foto voor betere kwaliteit


Ik vind het echt zo knap! Linda vind ik echt een natural beauty. Er staan vaak foto's van d'r op haar blog zonder makeup, en dan nog ziet ze er mooi uit. Ze heeft ook héle mooie ogen, het zijn geen lenzen. Ook is me opgevallen dat echt heel veel haar staat! Kijk naar bovenstaande look, hoe apart, en nog vind ik het mooi. Klik hier om naar Linda's blog te gaan, en hier om naar haar oude blog te gaan, waar je nog alle oude looks van haar kunt bekijken.



Bij deze foto twijfel ik er aan aan of het wel echt is. Het lijkt wel echt, omdat je van die lijntjes op de ogen ziet van het dicht 'knijpen'. Als het wel echt is, wauw, wát mooi! Hoe lang zou je met zoiets bezig zijn? Echt heel knap gedaan.



Ik wilde bijna zeggen: perfectie. Maar het enige lelijke aan deze foto vond ik de nepwimpers. Misschien lijkt het wel mooi als de ogen open zijn, maar zo vind ik het niet mooi. Én ik vind een shimmery highlighter onder de wenkbrauw mooier dan een matte.



Ook zo'n mooie look! Hoeveel verschillende kleuren zouden hier wel niet in verwerkt zitten? Het gouden lijntje maakt het echt af, zonder dat zou het saai zijn. En al helemaal omdat het niet op de wimperrand zit, maar net iets daar boven.



En als laatste heb ik nog een vraagje. Eigenlijk hoort het er niet bij, maar ik vind het een beetje onzin om voor 1 foto een artikel te maken. Heeft iemand enig idee welke lipstick dit is? Ik vond deze foto een keer op Tumblr, net als de rest van de foto's (behalve die van Linda) en ik vind deze lipstick echt geweldig!

Wat vind je van dit soort artikels? En wat vind je van de looks?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten