woensdag 2 november 2011

Clinique High Impact Mascara


Qua mascara's ben ik -normaal gesproken- niet moeilijk. Mijn wimpers zijn van zichzelf al lang (maar niet zo vol), en hebben dus niet veel nodig om er goed uit te zien. Voorheen heb ik altijd goedkope mascara's gebruikt, want tja, mascara is mascara, toch? Toch besloot ik een keer een wat duurdere mascara te kopen en mijn oog viel toen op de High Impact mascara van Clinique, die ik vandaag voor jullie ga reviewen!




Wat natuurlijk het eerst opvalt aan de mascara van Clinique is de enorm schattige verpakking! Het kartonnen doosje dat om de mascara zit is heel vrolijk en heeft een plantenmotiefje in pasteltinten, dat is zeker weer eens wat anders dan de eeuwige egale, donkergetinte doosjes van andere merken! Als je de mascara uit het doosje haalt, komt er een donkergroene huls tevoorschijn met een mooie micro-shimmer, die lastig op de foto te krijgen is. De verpakking is mooi en oogt zeker niet goedkoop, maar het is zeker geen 'standaard mascara-verpakking'. Ik vind het in ieder geval prachtig!




Als je vervolgens de huls van de mascara opendraait komt -zoals we gewend zijn- het mascaraborsteltje tevoorschijn, dat in het geval van de High Impact mascara een borsteltje is. De mascara belooft te zorgen voor maximaal volume in combinatie met definitie en lengte, en laat dat nou precies zijn wat mijn wimpers 'nodig hebben'! Het borsteltje en de formule van de mascara werken samen om je wimpers dikker en voller te maken terwijl het borsteltje de wimperhaartjes netjes scheidt. Benieuwd naar de resultaten?




Wat ik net al zei is hier denk ik al bevestigd. Op de bovenste foto heb ik geen mascara op en mijn wimpers zijn alleen bij de aanzet zichtbaar. Op de onderste foto heb ik de High Impact Mascara opgebracht, en zoals je kunt zien lijken mijn wimpers een heel stuk langer dan zonder mascara. Wat opvalt aan de foto is dat de mascara mijn wimpers niet zo héél goed scheidt, terwijl dat in het echt niet erg opvalt. Het resultaat van deze mascara is voor mij redelijk natuurlijk, maar er wordt ook zeker wat volume gecreëerd. Op de foto heb ik trouwens mijn 'normale' dosis mascara gebruikt, namelijk één enkel laagje. Je kunt het effect natuurlijk versterken door meerdere laagjes mascara aan te brengen.

Een rebuy? Ik weet het niet zeker. Aan de ene kant vind ik deze mascara heel fijn en hij doet wat hij belooft te doen, maar aan de andere kant: er zijn nog zó veel andere mascara's op de markt die het zelfde beloven als deze mascara! Deze mascara kost in ieder geval €19 en is verkrijgbaar bij wat luxere parfumerieën.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten