maandag 21 november 2011

Bellissima in een nieuw jasje!


Komende week wordt het heel spannend hier op Bellissima... Of moet ik "The Beauty Guide" zeggen? Juist! Deze week wordt Bellissima in haar geheel in een nieuw jasje gestoken, met onder andere een echt domein en een nieuw, veranderd logo. Het content van de site zal gewoon zo blijven zoals die altijd geweest is en zoals jullie dus gewend zijn. Als het goed is zal de site ook nog bereikbaar zijn via het oude adres; http://xbellissima.blogspot.com/, dus ik hoop dat ik jullie ons niet ineens kwijtraken. Dus: een nieuwe naam, een nieuw jasje, en hopelijk nóg meer leesplezier! Ik weet nog niet precies wanneer we overgaan, maar als het goed is wordt het een beetje geleidelijk ingevoerd! Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zij als wij!
Morgen komt er een 'normaal' artikel online, maar ik had het vandaag niet gered in verband met een héel, hééééél druk weekend en proefwerkweek! tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten