zaterdag 19 november 2011

Glossybox besteld!



Na het lezen van Velaija haar artikel was ik heel erg enthousiast over de Glossybox. Ik twijfelde nog een beetje, maar nadat ik filmpjes op YouTube ging kijken over de Glossybox was ik verkocht. Als eerst keek het bovenstaande filmpje, en geloof me: ik was meteen verkocht! Lees snel verder voor de rest van dit artikel!

Die producten! NARS! En dat allemaal voor €12,50! Ja. Toen was ik verkocht. Ik vind het alleen écht jammer dat je soms producten krijgt in sample formaat. Die kent iedereen wel, die krijg je ook vaak bij parfumerieën als je iets koopt. Vaak gebruik je dat één of twee keer en dan is het al op. Maar als je dat krijgt, krijg je vast wel een product waarvan de waarde wat hoger is, en dat brengt het wel weer in balans. Dit meisje laat zien wat er allemaal in de Glossybox van november zat (ook nog eens Nederlands!)



Grr! Hier baal ik van! Ik wil al een hele tijd graag wenkbrauwgel van Anastasia, en die zat daar in. Zoals je in dit filmpje kan zien krijg je hier dus ook een serum in sample formaat, maar daarentegen zit er wel een redelijk grote pot haarmasker in. En hoe de verpakking er ook allemaal uit zien! Alsof je een cadeautje krijgt. Sowieso heb ik dat gevoel altijd als ik een pakketje binnen krijg, maar dan vast helemaal!

Als je ook een Glossybox wil bestellen en je betaalt met iDeal, moet je er niet raar van op kijken dat je niet terug word gestuurd naar de site. Ik heb gemaild naar de klantenservice en toen kreeg ik als antwoord dat je betaling aan wel aan komt, maar dat er een storing in het systeem zit waardoor je niet terug word gestuurd naar de site. Er stond ook nog bij dat het enige wat ik nou nog moet doen is wachten tot hij geleverd word... Dat is nog lang wachten tot december! Als hij binnen is gekomen maak ik er zéker weten een artikel over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten