maandag 14 november 2011

Filmpje: Hoe was je je kwasten?


Eindelijk is het zover! Ik heb het aangedurfd om een filmpje op te nemen, weliswaar zonder spraak (of muziek), maar het is nog altijd beter dan niets! In dit filmpje laat ik jullie zien hoe ik mijn kwasten was. Het wassen van je kwasten is heel belangrijk, want omdat je je kwasten zo goed als dagelijks gebruikt (ik gebruik een aantal van mijn kwasten in ieder geval wel echt elke dag), komen ze elke dag in aanmerking met bacteriƫn, en als je je kwasten dan regelmatig schoon maakt, zorg je ervoor dat er minder bacteriƫn op je huid komen, wat onzuiverheden kan verminderen. Bovendien is het veel prettiger om te werken met schone tools! In ieder geval: veel kijkplezier en ik hoop dat jullie het filmpje geslaagd vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten