dinsdag 22 november 2011

Margriet Winter Fair shoplog en verslag


Afgelopen week schreef ik al over de Margriet Winter Fair, en dan met name over het feit dat mijn favoriete nagellakmerk Trind ook met een mooie stand aanwezig zou zijn op deze leuke wintermarkt! Eigenlijk was ik niet van plan om zelf de Winter Fair te bezoeken, maar toen ik ineens onverwacht twee kaartjes had gewonnen, ben ik afgelopen zaterdag met mijn oma in de trein gesprongen en heb de lange reis naar Utrecht gemaakt, om toch een kijkje te gaan nemen bij de Winter Fair! Lees snel verder om te lezen wat ik allemaal heb gedaan, en om te kijken welke leuke spulletjes ik heb weten te bemachtigen!



Nadat ik toch wel twee uur in de trein had vertoeft, was het even zoeken geblazen naar hoe je toch in de Jaarbeurs kwam. Niet lastig, want in de hal van Utrecht Centraal stond netjes aangegeven waar we naartoe moesten lopen. Na een paar minuutjes wandelen kwamen we dan eindelijk aan bij de Jaarbeurs, waar we de Winter Fair binnen konden. De beurs was helemaal ingericht als een echte kerstmarkt zoals ik die ken van bij mij in de buurt; een heel gezellige sfeer, kleine, schattige kraampjes en wat grotere winkeltjes. De ruimte van de beurs was enórm: er waren zeker 4 grote hallen waar vanalles te doen was, van shoppen tot workshops.
 



Toen ik eenmaal na een poosje rondlopen, de stand van Trind had gevonden, zag ik dat er nét een workshop begon en dat er nog precies twee plaatsen vrij waren. Ik hoefde geen tweede keer na te denken en even later zat ik gezellig met mijn oma op de bank om lekker aan de slag te gaan met het Perfect System van Trind, waarbij ik niet alleen heb geleerd hoe ik de producten beter kan gebruiken, maar ook wat de producten precies doen, en welke producten echt essentieel zijn in het stappenplan. Ik denk dat we een minuutje of twintig op de bank hebben gezeten, en even later zijn mijn oma en ik met prachtig verzorgde nageltjes verder op pad gegaan.

Naast de workshop van Trind waren er ook een aantal fijne aanbiedingen, waarbij je toch flink wat spaarde op de origineelprijs van de producten. De producten die mij aanspraken had ik echter al, dus ik heb bij Trind niks aangeschaft.




Op een gegeven moment kwamen we langs de workshop-balie, waar je je kon inschrijven voor diverse 'grotere' workshops die een aantal keren per dag werden gehouden. We waren daar pas laat, dus veel workshops waren helaas al volgeboekt. We hebben ons toen met wat twijfels ingeschreven voor de workshop "Huidanalyse" van Avène, waar we om half 5 zouden komen te zitten. Eenmaal daar aangekomen bleek de workshop niet alleen een huidanalyse te zijn, maar ook een heerlijke gezichtsbehandeling met de producten van Avène, die precies op jouw huid werden afgestemd. Ik heb een aantal heerlijke producten leren kennen en ik zal binnenkort zeker eens een kijkje nemen bij verkooppunten.
Aan het eind van de workshop werd er een prijsvraag gehouden, waarbij je een aantal vragen moest beantwoorden. Ik heb samen met mijn oma ons formulier ingevuld, waarna mijn oma een heel fijn full-sized producten-setje van Avène heeft gewonnen! De workshop was echt vééél leuker dan verwacht, en is echt enorm goed bevallen.



Workshops zijn echter niet het enige wat we die dag hebben gedaan, want met al die leuke, kleine winkeltjes kan een beetje shoppen zeker niet uitblijven, vooral niet met die heerlijke aanbiedingen die er die dag waren! Ik was éigenlijk van plan niet te veel uit te geven, maar ik ben toch héél goed geslaagd! Ook hebben we een aantal goodiebags gekregen, die ik ook aan jullie laat zien!

 


Na de workshop van Avène kreeg iedere deelneemster een leuk, schattig tasje mee met een aantal kleine producten. Ik was enorm blij met de producten, want de spray links en de lotion rechts zijn me enorm goed bevallen tijdens de workshop, dus die producten ga ik met plezier nog even testen en als alles goed gaat schaf ik me ook een full-sized versie aan.




Trind was niet het enige beautymerk op de beurs: ook merken als Vogue, Therme en Dr Van Der Hoog waren aanwezig met fijne aanbiedingen! Aangezien Dr Van Der Hoog laatst helemaal is vernieuwd was ik enorm nieuwsgierig naar hun nieuwe producten, en met een fijne aanbieding van 4 maskertjes voor €5 (normaal: 2,19€ per masker) was ik meteen verkocht! Ik heb vier varianten uitgekozen om te testen, en binnenkort kunnen jullie daar reviews over lezen.



Glycerona is eigenlijk niet zo heel erg bekend, maar de producten zijn dan ook niet zo heel speciaal. Deze tube en pot zijn twee handcrèmes van dit fijne merk, en bevatten beide Aloë Vera. Mijn moeder gebruikt alléén deze handcrème, dus ik heb dit gekocht als cadeautje voor haar, omdat ze zelf niet mee is kunnen gaan naar de winterfair.



Ook Sanex had een geweldige stand met enorm goedkope producten! Zo kon je een product naar keuze kopen voor slechts €1, en je kreeg er een Sanex Zero%-product gratis bij! Aangezien ik ongeveer door mijn deodorant-voorraad heen was, kon ik deze deo niet laten liggen en ik heb er een fijne douchegel bij gekregen.



Bij de kaartjes die ik had gekregen zaten ook twee kaartjes waarmee we een gratis Goodiebag konden halen, die flink zwaar was en gevuld was met van alles en nog wat. Een kleine greep uit de goodiebag? Mentos, biologisch afbreekbaar afwasmiddel, Dove Men+ deo, een Libelle-magazine, een Margriet-magazine, een boekje, kookspullen... Heerlijk!





En dan, last, maar zeker niet least: Kiboots! Toen mijn oma en ik een willekeurig straatje in waren gelopen, en ik een willekeurig winkeltje in keek zag ik ze hangen: een perfect paar, in de goede maat, met een ronde neus! Ik was meteen verliefd op dit paar, en nadat ik mijn oma even lief had aangekeken liep ik een paar minuten later met een nieuw paar laarzen het winkeltje uit! De kiboots waren goedkoper dan normaal (130€ in plaats van 180€), dat kwam omdat de winkel die daar stond, een groothandel was die de laarsjes dus voor een fijn prijsje kon aanbieden. Binnenkort laat ik jullie een leuke outfit zien met mijn kiboots!


Zoals jullie hopelijk hebben kunnen zien heb ik een heerlijk dagje gehad zaterdag! Ik heb flink genoten, lekker geshopt en vooral veel plezier gehad. Ik kan jullie dan ook zeer zeker aanraden om de Winterfair ook te bezoeken als je deze week toevallig nog een dagje vrij hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten