vrijdag 4 november 2011

EOTD: Preen and Natural


Een poosje geleden liet ik jullie al een look zien met het Preen Palette van Urban Decay, waarbij ik voornamelijk de felle kleuren uit het palette had gebruikt om zo een wat opvallendere look te maken. Vandaag wil ik jullie laten zien dat het Preen Palette ook op een heel andere manier gebruikt kan worden, want ik maak er vaak genoeg rustige, 'neutrale' ooglooks mee, zoals de look die ik jullie ga laten zien. Ik hoop dat jullie de look een beetje leuk vinden!




Sommige looks draag je heel vaak, sommige een heel stuk minder. Zelf draag ik het liefst natuurlijke kleuren met af en toe een beetje kleur op mijn oogleden. Deze look is een look waarvan ik zelf heel erg hou, omdat de warme paars- en goudtinten mijn blauwe ogen laten knallen!
Voor deze look heb ik eerst mijn Urban Decay Primer Potion aangebracht over mijn gehele ooglid. Vervolgens heb ik mijn Urban Decay Preen Palette erbij gepakt en heb ik de kleur Snatch aangebracht op de binnenste helft van mijn ooglid. Daarna heb ik gekozen om heel licht Toasted aan te brengen op het buitenste gedeelte van mijn ooglid en vervolgens heb ik daaroverheen Flash aangebracht, die ik ook heb gebruikt in mijn Crease. Vervolgens heb ik de combinatie van Toasted en Flash aangebracht onder mijn oog aan de buitenste helft en Snatch aan de binnenste helft, waarna ik de look heb afgemaakt met het 24/7 oogpotlood van Urban Decay. Hierna heb ik mijn MAC eye kohl in "I Get No Kick" (uit de Cham Pale-collectie) aangebracht in mijn binnenste ooghoek voor een frisse uitstraling en heb ik de look afgemaakt met de Clinique High Impact mascara.

Ik hoop dat jullie ook deze look leuk vinden, ook al is hij niet heel bijzonder of opvallend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten