woensdag 9 november 2011

Outfit: Got the Blues


Een tijdje terug had ik weer eens iets besteld bij de H&M, en als het dan eenmaal aangekomen is en het past allemaal duurt het natuurlijk niet lang voordat ik het alweer draag.
Vandaag laat ik jullie een outfit zien die ik een tijdje geleden heb gedragen. Enjoy!


Als eerste een van mijn nieuwe H&M kledingstukken, dit blauwe shirtje. Ik vind het een erg mooie kleur blauw, en het shirtje zit erg fijn. Daarnaast vind ik het ook gewoon een leuk model! Zelf houd ik meer van 3/4 mouwen dan van lange mouwen, want die stroop ik uiteindelijk toch op. 

Onder het shirtje droeg ik gewoon een basic zwart rokje van de Lady Sting en een nieuwe simpele zwarte legging van de H&M. Op de foto heb ik mijn bloemetjesschoenen aan, maar toen mijn moeder binnenkwam met UGGS voor mij heb ik deze aangetrokken en deze stonden er ook erg leuk bij!


Ook dit is weer een van mijn favoriete outfits, het simpel, comfortabel en het ziet er ook nog leuk uit, me likey likey!

Liefs, Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten