woensdag 23 november 2011

Mijn Favoriete Lipstick


Je kent het wel, dat ene product wat overal bij past en dat eigenlijk altijd wel kan, vaak ook dat ene product waar je tijden naar op zoek kunt zijn. Dat had ik ook bij lipsticks, ik had al verschillende lipsticks in mijn bezit, maar de perfecte zat er toch nog niet tussen, tot ik deze lipstick van Bourjois kocht en sindsdien ben ik er helemaal verliefd op! Lees snel verder over deze geweldige lipstick!

Ik heb het over mijn Sweet Kiss Naturel lipstick van Bourjois in de kleur 06 Rose Tendre die ik een tijdje terug voor €12,95 heb kunnen bemachtigen bij de DA. Al tijden was ik op zoek naar een 'My Lips But Better' (MLBB) kleurtje en ik kon het nergens vinden, totdat ik deze lipstick zag.



Niet alleen de kleur van de lipstick sprak mij erg aan, maar ook de huls is erg apart en ik vind deze er erg chique en classy uitzien. Ook is deze lipstick erg fijn in gebruik: het voelt op je lippen een beetje aan als een lipbalsem en dat gevoel blijft ook wel tijdje zo zitten! Een lekker voedende lipstick dus.



De kleur is ook op je lippen erg mooi en het blijft redelijk lang zitten, al is het natuurlijk niet te vergelijken met een échte longlasting lipstick. De kleur vind ik erg mooi omdat het mijn lippen gewoon net wat mooier maakt op een natuurlijke manier: de kleur is mooi, zachtroze en is zeker niet te opvallend, maar het geeft mijn lippen gewoon net dat beetje extra dat ze nodig hebben om er wat gezonder uit te zien.

Zoals je kunt lezen ben ik eigenlijk alleen maar dolenthousiast over deze lipstick en ben ik er erg blij mee, het kost dan wel wat meer dan een echte budget-lipstick, maar dat heb ik er zeker voor over!

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten