maandag 7 november 2011

Grote shoplog: Forever21


De winter komt eraan, het word kouder, en dat betekent ook: nieuwe kleren, een nieuwe jas, en nieuwe schoenen! Ik vind het altijd leuk om de shoplogs van anderen te lezen, en daarom laat ik nu ook zien wat ik heb gekocht. Lees snel verder om te kijken wat ik de laatste tijd allemaal heb gekocht!



Omdat het teveel is om in één te doen, heb ik het verdeeld in meerdere artikelen. Ik weet niet in hoeveel ik het ga verdelen, maar ik wil het liefst wel alles laten zien. Vandaag begin ik met Forever21! F21 is een grote webshop, wat niet alleen vrouwen kleding verkoopt, maar ook mannen kleding. Ze verkopen ook accessoires. En niet zo'n beetje ook! Ze hebben echt super veel leuke sieraden, riemen, en ga zo maar door.  En het leukste van allemaal is nog dat het helemaal niet duur is. Je betaald voor een hoodie gemiddeld €20 euro. Er zitten ook items tussen die wel wat duurder zijn, maar daar zijn er niet veel van. Ik moet wel zeggen dat ze heel veel items verkopen wat je zelf ook gewoon leuk moet maken, met accessoires of met meerdere laagjes, en daar ben ik echt niet goed in. Daarom heb ik redelijk makkelijke items gekozen waarbij een ketting en een ring al snel voldoende is.




Toen ik met mams aan het winkelen was in Groningen kreeg ik een smsje van mijn buurmeisje: 'Je Forever21 pakketje ligt op mijn tafel!' Ik heb nog nooit zo graag naar huis gewild als toen volgens mij. Toen ik thuis kwam heb ik het pakketje gelijk opgehaald. In totaal heb ik 6 dingen besteld: een koraalkleurige blazer, een donkerblauw shirt met lange mouwen, een grijs gestreept shirt, een bruin gestreepte cardigan, en 2 geweldige ringen. 




Ik laat alles gewoon zien in een random volgorde, maar toevallig is mijn favoriete kledingstuk als eerste van het rijtje. Het is een mooi vallende cardigan in een cacao achtige kleur met zwarte strepen. Het is een fijngebreide stof, wat lekker zacht aan voelt. Hij word mooi gedrapeert naar voren, en loopt uit in punten. De mouwen kun je vast maken, zodat je hem ook met driekwart mouwen kan dragen. Deze cardigan kostte €11,40. Dat is toch niks?!




Met dit item ben ik het minst tevreden mee. Dit is een donkerblauw shirt met lange mouwen. De stof is dun, en doorzichtig, dat kan je goed zien op de onderste foto. Op internet leek hij gewoon normale lengte, maar het bleek wel een kort model te zijn. De mouwen zitten strak om mijn armen, dus ik denk dat een shirt met lange mouwen er onder ook niet lekker zit. Ach ja, kan ik hem in het voorjaar dragen met een hempje er onder. Wat een - vind ik - heel groot nadeel aan F21 is dat je vooraf moet betalen met PayPal. Je moet dus eerst geld op je PayPal rekening storten, en dan kan je pas gaan bestellen. Ik had heel F21 uitgeplozen, en uiteindelijk had ik iets van 6 items in mijn winkelmandje. Toen pas heb ik geld gestort op mijn PayPal rekening. Wat achteraf dus dom was, omdat toen het geld ein-de-lijk was gestort, waren bijna alle kledingstukken weg. Een leer voor de volgende keer! Eigenlijk heb ik dit shirt erbij gekozen omdat ik nog wat geld 'over had', dus toen koos ik deze er maar bij. Dit shirt kostte €10,75.






Nu een iets ander kledingstuk dan de rest; daarom heeft het ook wat meer foto's. Een koraalkleurige blazer!   Als eerste: de kleur was echt heel moeilijk om goed op de foto te krijgen, maar de onderste foto, van het knoopje, is de echte kleur. Ik was al een tijdje op zoek naar een echte KNAL roze blazer, maar die kon ik steeds niet vinden. Toen kwam ik op F21 deze tegen. Ik was er gelijk verliefd op! Op F21 stond: Perfect for the casual day or for a night out! Nou inderdaad! Je kan hem heel goed dragen overdag met een leuke ketting. De binnenkant is wit met lichtgrijs gestreept. En de knoopjes vind ik ook zo leuk! Dat maakt het echt af. Deze blazer kostte €27,75.




En als laatste kledingstuk dit grijs gestreepte shirt met lange mouwen. Het stof van dit shirt is echt HEERLIJK zacht. Weet je nog, je pyjama's van vroeger? Met van dat super zachte stof? Dat heeft dit shirt ook! Het zit echt heel lekker. Deze kostte €15,75.



Het leukste heb ik voor het laatst bewaard. De ringen! Ik zag de ring met de vleugel en ik dacht: die moet ik hebben! De laatste tijd ben ik helemaal gek van vleugels en veren, dus die wilde ik heel graag! 




De ring vond ik écht geweldig. En nog steeds ben ik er helemaal verliefd op. Aan de bovenkant is hij open, en dan lopen de vleugels door. Op school is het wel irritant met schrijven, omdat een kant van een vleugel dan op de tafel leunt. De onderste ring, eigenlijk moet ik ringen zeggen vond ik ook heel leuk. Je kan ze apart van elkaar om doen, maar als je ze alle drie bij elkaar hebt vind ik het ook heel leuk. De ring met de vleugel kostte €4,90, en het trio kostte €3,90.

De verzendkosten van Forever21 bedragen €6 euro, wat ik opzich best mee vind vallen. Ik dacht dat je bestelling uit Amerika zou komen, maar het bleek uit Engeland te komen. Dat moet ook wel, want ik kreeg het binnen 3/4 dagen binnen. De maten van de kleding valt wel hetzelfde als gewone maten. Waar je wel goed op moet letten zijn de beschrijvingen van producten. Ik heb de beschrijving van het donkerblauwe shirt niet goed gelezen, en toen ik hem kreeg kwam ik er achter dat het dus zo'n kort model is.

Ik ben heel benieuwd: wat vind je van m'n aankopen? En heb je zelf wel eens besteld bij F21?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten