donderdag 17 november 2011

On Its Way #2: INM Out The Door


Soms ben ik heel benieuwd naar een product, maar koop ik hem toch niet, gewoonweg omdat ik het product niet in de winkels kan vinden of omdat ik het product een beetje vergeet. Bij INM Out The Door topcoat was dat echter anders: ik was bang dat hij me niet zou bevallen, of dat hij het geld niet waard zou zijn, en daarom was ik een beetje huiverig toen ik op zoek ging naar deze topcoat. Bij tamelijk webshops was hij toch wel prijzig en vooral als je daar nog verzendkosten bovenop moest rekenen, zou dat voor mij iets te gortig zijn aangezien ik dus geen idee had of de topcoat zou bevallen. Nu vroeg ik op Twitter of iemand misschien een fijn adresje voor mij wist om deze topcoat te bemachtigen, en ik kreeg al snel reactie van Iris, die me aanraadde om eens op Ebay te kijken en hoewel ik toch nog twijfelde, wist ze me toch over te halen! Nu is een -hopelijk- fijne topcoat naar mij onderweg! Ik ben heel benieuwd of ik hem ook zo fijn vindt als de rest van beautyland en dat ik wat meer vertrouwen krijg in Ebay! Ik heb uiteindelijk $7,15 inclusief verzendkosten betaald voor de topcoat, wat neerkomt op zo'n €5,30!

Hebben jullie wel eens een echte impulsieve aankoop gedaan op het internet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten