zaterdag 4 februari 2012

Uitslag VIVI-Clothes Winactie


Laatst organiseerde ik in samenwerking met de webshop VIVI-Clothes een leuke winactie waarbij ik een shoptegoed van €10 mocht weggeven. Niet erg veel, maar alles is meegenomen en aangezien de webshop een aantal leuke items voor een klein prijsje had liggen, vond ik het -vooral om jullie ook iets leukts te kunnen bieden- wel een leuke kleine winactie! Helaas hebben er maar weinig mensen meegedaan aan de winactie, maar dat verhoogde voor hen natuurlijk wel de winkans. Wil je weten wie de winnaar is? Lees dan snel verder!...

Ik ga niet lang praten hierover, want er is eigenlijk niet zoveel te vertellen! De winnaar van de winactie is (via een random machine)...




MyOwnSuperSweetLife, Gefeliciteerd! Wil je vóór 11 februari contact met mij opnemen via velaija@gmail.com? Dan kan ik je zo snel mogelijk de code insturen! Als je niet op tijd reageert zal ik iemand anders blij maken met het shoptegoed!

Niet gewonnen? Niet getreurd! Over een klein poosje staat er nog een leuke winactie gepland, maar voordat ik die ga openen wil ik wel een kleine mijlpaal hebben bereikt qua bloglovin' followers, dus keep on following!

Edit: winnares heeft niet gereageerd, andere winnares is gekozen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten