woensdag 22 februari 2012

Truly Yours: februari 2012


Gisteren was het dan eindelijk zover! Ik kreeg 's ochtends een leuk mailtje in mijn mailbox met daarin de aankondiging dat de Truly Yours box verstuurd was en dat ik 'm met wat geluk meteen die dag in huis zou hebben! Ik was natuurlijk helemaal door het dolle heen en ik ben lekker thuisgebleven om de postbode om de hals te vliegen als het pakketje afgeleverd zou worden, en aan het begin van de middag was het zover! Mijn eerste Truly Yours-box is een feit! Lees snel verder om te kijken wat er precies in zat.



Als je de kartonnen doos opent, waarin de box verstuurd is, komt er een lieflijk blauw doosje van een stevig karton tevoorschijn met een mooie, zwarte strik op de voorkant en op de deksel is heel clean "Truly Yours" afgedrukt. Als je de strik van het doosje afhaalt en de deksel opent, komt er een zwart papier tevoorschijn waar een lief kaartje op ligt! Aan de binnenkant van het doosje zie je het strikjesmotief weer terug komen, erg leuk. Aan de voorkant van het kaartje staat een klein stukje over de nieuwe doos, en op de achterkant van het kaartje staat afgebeeld wat welk product precies is, doet, en hoeveel het product full-sized kost. Het doosje is verder vrij plat van formaat!



Als je het zwarte papiertje, dat met een stickertje vastgeplakt zit, vervolgens losmaakt en uit elkaar vouwt, komen de producten tevoorschijn in leuke gekronkelde zwarte papiertjes, die ervoor zorgen dat de producten heelhuids aan komen! In deze box zaten drie full-sized producten en 2 mini's, en naar een aantal producten was ik sowieso al heel benieuwd! In deze box zitten:
  • Mavala Nail Color Cream - €4,95 voor 5mL (fullsize)
  • Lancaster 365 Cellular Elixir Intense - €69 voor 30mL (miniatuurflacon van 5mL)
  • Lancaster Sun Sport Easy On Gel - €29 voor 75mL (sachet van 10mL)
  • Make-Up Studio Cream Eyeliner - €14,90 voor 2mL (fullsize)
  • Brazilian Fruit Body Butter - €13,95 voor 200mL (fullsize) 



Al met al zit er dus voor een flink grotere waarde aan de producten dan dat je voor de box betaalt. Ik ben heel blij met de drie full-sized producten, en weet nog niet zo goed wat ik precies met de twee producten van Lancaster ga doen: natuurlijk ga ik ze wel testen! Binnenkort kunnen jullie van alle producten uit de box een review verwachten, dus houd de site goed in de gaten!
Truly Yours kost €12,95 per maand, €34,95 voor 3 maanden en €129,50 voor één jaar! Deze prijzen zijn inclusief verzendkosten, Je krijgt dan elke maand een mooie box gevuld met de nieuwste producten op de stoep!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten