woensdag 29 februari 2012

I Heart ... Food


Velen van jullie zullen de site van We Heart It al wel kennen, voor degene die de site nog niet kennen raad ik je een bezoekje zeker aan! Ik houd ervan om leuke of lekkere plaatjes te bewonderen, en dat lukt me heel erg goed op deze leuke site! Vandaag laat ik jullie wat plaatjes zien van eten die ik heb gevonden op We Heart It, kijk snel verder en geniet!



Wat ben ik blij dat er eindelijk in mijn buurt nu ook een Starbucks is (CS Nijmegen), de bekers geven gewoon al zo'n leuke winterse sfeer af!



En van een wintersfeer maar over naar de zomersfeer, gotta love watermelon ♥



Hoe schattig zijn deze cakejes? Deze ga ik zeker eens proberen na te maken!



Jummie, niet alleen zijn deze cakejes waarschijnlijk heel lekker, ze zien er supermooi uit! Een soort accessoire voor een feestje! ;)



Hier hoef ik niet veel over te zeggen geloof ik, cuteness overload ^^



Ook deze cakejes zijn mega schattig!



Watermeloen geeft altijd een zomers gevoel, en ik houd van zomer en dus ook van watermeloen!



Hoe geniaal zijn deze cakejes? Ze zijn in de vorm van een iPhone gemaakt, echt leuk!



En daar hebben we de watermeloen weer, en een prachtige foto!



Hmm aardbeien en chocolade, wat wil je nog meer?



Nou zo zou ik het niet erg vinden als iemand nog een appeltje bij me te schillen heeft!



Lekkerlekkerlekker!



Jup, alwéér watermeloen!



Deze taart is niet alleen mooi gemaakt, hij is gemaakt van de Louis Vuitton patroontjes. En de button met Love is een leuk detailtje ^^



Just chilling in my hot chocolate! ♥



M&M's, witte chocolade en mickey mouse, dat kan niet beter!


Deze plaatjes heb ik op We Heart It allemaal 'een hartje gegeven', daarnaast heb ik dat ook bij nog een paar gedaan maar dan in andere categorieën. Ik keek de laatste tijd steeds vaker op deze site en heb dus maar een account aangemaakt, en daardoor ben ik nog verslaafder geworden! Ik hou er echt van om overal plaatjes op te zoeken en ze te 'hearten'!

Ben jij ook zo verslaafd aan We Heart It? Of heb jij nog andere sites met zulke leuke plaatjes?

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten