zondag 26 februari 2012

OPI Nicki Minaj Metallic-4-Life


O.P.I is een merk waar ik het eigenlijk véél te weinig met jullie over heb! Het nagellakmerk hebben jullie afgelopen week al een paar keer voorbij zien komen (onder andere vanwege de Holland-collectie en mijn ebay-bestelling), maar daarvoor heb ik eigenlijk weinig mee gedaan, puur omdat ik niet veel lakjes in mijn bezit heb! Gelukkig heb ik nu een mooie mini lak om aan jullie te laten zien, namelijk Metallic-4-Life van de O.P.I Nicki Minaj collectie! Kijk snel verder voor meer foto's en mijn mening over het lakje!



Als je naar dit lakje kijkt is er eigenlijk maar één woord om het te omschrijven: wauw! De kleur is een mooi zwart, met een overload aan zilveren glitters (die jammergenoeg een hel zijn om weer weg te halen, maar je moet er wat voor over hebben). De kleur is wat donker, maar door de glitter eigenlijk best goed overdag te dragen en eigenlijk is de kleur ook prachtig voor op een feestje! Het doet me een beetje denken aan mooi graniet. Er is alleen één keerzijde aan de nagellak...



Juist. Wat dit te betekenen heeft? Op de bovenstaande foto heb ik twee laagjes nagellak op van dit lakje. De dekking is dus niet echt om mee thuis te komen! Op de overige foto's heb ik een laagje of -schrik niet- 7 aangebracht: pas dan begint de lak enigzins dekkend te worden! Een oplossing? Breng de nagellak aan over een donkere basis, dan ben je na een laagje of twee al klaar!



Metallic-4-Life is een mooie granieten rockchic-lakje: perfect om je look heel wat spannender te maken, maar ook goed overdag te dragen omdat de donkere kleur door de glitter lekker wegvalt. De lak dekt alleen vrij slecht, maar ik denk dat dat ook een beetje in de aard van het lakje is en dat de bedoeling is dat je 'm over een ander kleurtje draagt! De full-sized lakjes van de O.P.I Nicki Minaj nagellak kosten €13,95 en zijn nu verkrijgbaar bij Sephora!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten