vrijdag 24 februari 2012

All About Brows


Vandaag gaan we het hebben over wenkbrauwen... Eigenlijk zijn het maar rare dingen, die wenkbrauwen. Maar die rare dingen kunnen wel je gezicht maken of breken. Daarom is het belangrijk dat je je wenkbrauwen goed bijhoudt en verzorgt en daar geef ik je vandaag wat tips voor! Lees snel verder om te kijken hoe ik mijn wenkbrauwen bijhoud.



Als eerste wil ik zeggen dat je eigenlijk beter je wenkbrauwen zoveel mogelijk in zijn orginele vorm kunt laten. Maar aangezien een wild paar wenkbrauwen ook niet erg aantrekkelijk is werk ik ze af en toe even bij.
Dit doe ik als volgt, eerst borstel ik alle haartjes omhoog. Dan kun je goed zien of er een paar enorm lange haartjes uitsteken, daar knip ik dan een stukje vanaf. Ook kun je vaak zien of er aan de onderkant wat haartjes zitten die er eigenlijk niet horen. Deze 'verdwaalde' haartjes haal ik met een pincet weg.



Daarna borstel ik de haartjes omlaag om te zien of er aan de bovenkant nog wat 'verdwaalde' haartjes zijn, deze kun je ook met een pincet weghalen. Aan de bovenkant kun je eigenlijk beter niks aan de vorm doen.

Als laatste borstel je je wenkbrauwen in vorm en teken je ze eventueel bij met een potloodje, probeer hierbij geen strakke strepen te zetten maar kleine streepjes, dit oogt natuurlijker.
En tada, daar zijn je mooi verzorgde wenkbrauwen!

Liefs,
Marieke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten